• 24.11.22, 15:54

Millised on veebipoodide tulevikutrendid ja eestlaste e-ostuharjumused?

Online-ostlemine on muutunud alternatiivsest võimalusest igapäevaseks normaalsuseks. Uuringufirma Euromonitor prognoosib, et järgmise viie aasta jooksul ulatub Eesti e-kaubanduse turu keskmine aastane kasvumäär umbes 15 protsendini, ja kõigi Balti riikide elanikkond ostab 2026. aastaks veebist umbes viiendiku (20,9%) kõigist kaupadest.
SEB Kaupmeeste Makselahenduste ärijuht Karl Oskar Haak.
  • SEB Kaupmeeste Makselahenduste ärijuht Karl Oskar Haak.
Pole kahtlustki, et pandeemiaperiood viis e-kaubanduse kasvu enneolematutesse kõrgustesse ning paljude ostjate jaoks on endiselt argumendiks kodust lahkumata ostlemise mugavus, kirjutab Kaubandus.ee.

Seotud lood

Uudised
  • 30.04.22, 19:20
Vallatu pesupoe perenaine: inimesed naudivad voodis eri asju ja nii ongi õige
Eestlased on kümmekonna aastaga oma intiimelu rikastamisse palju avatumalt suhtuma hakanud, ent hirmudest ja valehäbist ei tule jätkuvalt puudu, ütleb pesu kõrvale sekslelusid müüva kaupluse Ulakas Kaunitar pidaja Kirki Kubri.
Uudised
  • 21.01.22, 10:08
Vaevlevad väikeettevõtjad: majandusel läheb näiliselt hästi
Kahe kriisi küüsis vaevlevad ettevõtjad soovivad valitsuselt koroonapiirangute lõppu ja kahju hüvitamist, teatas Eesti Väike- ja Keskmiste Ettevõtjate Assotsiatsioon EVEA.
Kasulik
  • 04.11.22, 13:00
Kuidas vältida veebipoes pettuse ohvriks langemist?
November on uuringute kohaselt kuu, mil tehakse kõige rohkem ostusid Interneti vahendusel. SEB turbekeskuse turbejuht Kätlin Kukk juhendab, kuidas võimalikult ohutult veebipoodidest sisseoste teha.
Uudised
  • 09.11.22, 19:48
Mööblifirma jättis kliendid tühja toaga. Laulja Karl Madis pöördus sel nädalal politseisse
Mitmel e-mööblipoel on tekkinud raskusi toodete kohale tarnimisega ja klientidele antakse vaid katteta lubadusi. Nõnda ootas ka Sallal elav laulja Karl Madis algul oma 1200eurost diivanit ja hiljem raha tagastamist kokku üle poole aasta.
  • ST
Sisuturundus
  • 04.11.24, 07:30
Selveri “Kuldne Kolmapäev” jõudis e-poodi ja laienes pensionipäevadele
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Lääne-Virumaa Uudised esilehele