Peen parfüüm nimega Konnapoeg Koores ehk tooted Eesti Vabariigi algusest
Kuidas võisid lõhnata parfüümid Konnapoeg Koores, Koer või Piraat ning kuidas maitsenuks šokolaad nimega Odavad Preilid ja kui lõputu hulk tooteid tehti omal ajal nimega Kalev – alates lukkudest kuni seepideni välja.
See Konnapoeg Koores parfüüm ei olnud mõeldud konnadele. Ikka naisterahvastele. Foto: SWNS/Scanpix
Et seekordne saade läks eetrisse Eesti Vabariigi 105. aastapäeval, siis katsun teha juttu ka Eestist ja ettevõtlusest Eestis. Enne vabariiki ja vabariikluse alguses.
Laste inimkaubandus ei ole tänapäevalgi kuhugi kadunud, kuid hiljuti on välja tulnud USA vanureid, kes meenutavad, kuidas neid Hollywoodi kuldajal 30ndatel-40ndatel oma päris pere käest varastati.
Romurallid ja monsterautode lammutussõidud on kainelt võttes ikka üks paras obskuurne äri ja meelelahutus. Kuid selline destruktiivne vaatemäng ei olegi inimajaloos nii ainulaadne.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.