Thomas Rowlandsoni joonistus naise müümisest, 1812. Foto: Avalik omand/Hermitage Museum
Tollal oli nii, et kui abikaasad tahtsid teineteisest lahti saada, siis oli küll võimalik lahutada, aga see oli äärmiselt kallis ning keerukas ettevõtmine. Niisiis tuli ohjad enda kätte võtta: üks lahendus oli viia naine köiega turule nagu lehma. Ja oodata ülepakkumisi.
Edukas naine ei ole obskuursus, aga obskuurne on see, et me oleme kogu aeg eelduslikult pidanud arvuti, programmeerimise ja üldiselt matemaatilist maailma justkui meeste alaks.
Kuidas võisid lõhnata parfüümid Konnapoeg Koores, Koer või Piraat ning kuidas maitsenuks šokolaad nimega Odavad Preilid ja kui lõputu hulk tooteid tehti omal ajal nimega Kalev – alates lukkudest kuni seepideni välja.
Laste inimkaubandus ei ole tänapäevalgi kuhugi kadunud, kuid hiljuti on välja tulnud USA vanureid, kes meenutavad, kuidas neid Hollywoodi kuldajal 30ndatel-40ndatel oma päris pere käest varastati.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.