Konkurentsis võidab lõpuks see, kes teeb vähem vigu. Äri kasvades suureneb aga vigade tegemise oht paratamatult kõigis valdkondades. Selle vastu aitab paraku vaid inimese otsese sekkumise vähendamine ehk digipööre, rääkis Aru Grupi omanik ja juht Juhan Viise.
- Aru Grupi juhi ja omaniku eestvõttel Kadrina keskkoolis käima lükatud nutivõistlus CADrina on kasvanud suurejooneliseks festivaliks. Näiteks sel aastal toimus lisaks võistlusele 30 erinevat töötuba, millest võtsid osa Eesti edukad tehnoloogiaettevõtjad. Foto: Ain Liiva/Kadrina keskkool
Viise peab oluliseks noortele tehnoloogia õpetamist ning seetõttu tekkis tal ligi 20 aastat tagasi idee lülitada Kadrina keskkooli õppekavasse ärijuhtimise ja tehnoloogia aluste valikaine, millest hiljem kasvas välja nutifestival CADrina.
Intervjuus räägib Viise, kuidas Aru Grupil praegu läheb ning millised on käesoleva aasta väljavaated. Lisaks veel sellest, kuidas ta koos Andres Lindamiga 1980ndate lõpus ettevõtlusega alustas, miks tekkis idee alustada Kadrina keskkoolis tehnoloogia õpetamisega ning kuidas sündis nutifestival. Samuti räägib Viise, milliseid muutusi haridussüsteemis ta uuelt valitsuselt ja riigikogult ootab ning millise kavandatava muudatusega ei tohiks kindlasti kiirustada.
Intervjuule on lisatud ka Äripäevas raadios eetris olnud vestlus Juhan Viisega ning fotogalerii viimasest CADrina nutifestivalist.
Kuidas Aru Grupil praegu läheb?
Seotud lood
Hulja külas asuvad vaid mõne kilomeetrisel perimeetril mitu edukat perefirmat ning üks neist saavutas värskes
Äripäeva Pereettevõtete TOPis absoluutse esikoha ja teine tuli viiendale kohale.
Kadrina keskkoolile au ja kuulsust toonud joonestusvõistlus CADrina toimub tänavu 17 märtsil. Võistluse patrooniks on president Alar Karis.
Juhan Viisele ja Andres Lindamile kuuluv Aru Grupp saavutas möödunud aastal viimase kümendi parima äritulemuse. Just aasta teine pool oli ettevõttele väga edukas, selgub aastaaruandest.
Aru Grupi eelmise aasta tulemustega võib rahule jääda, ültes Aru Grupi juht Juhan Viise, kelle sõnul on jätkuvalt oluline investeerida uutesse seadmetesse, sest tooraine ja tööjõud pidevalt kallinevad.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.