• 01.06.23, 09:05

Lidli poe avamisel rabati banaane ja arbuuse

Kui Lidli Rakvere kaupluse lint täna hommikul kell 7.58 läbi lõigati ja sadakond ukse taga järjekorras oodanud inimest poodi lasti, tekkis kohe tunglemine puu- ja köögivilja leti juures.
Väga hea hinnaga banaanid ja arbuusid olid Lidli esimesed müügihitid Rakveres.
  • Väga hea hinnaga banaanid ja arbuusid olid Lidli esimesed müügihitid Rakveres. Foto: Andres Pulver
Ostukärudesse laoti suurtes kogustes banaane ja arbuuse, mis Lidli Rakvere kaupluse avamise puhul müügil väga suure hinnasoodustusega.
Lidl Eesti piirkonnajuht Merlin Loorits ütles, et erinevaid avamispakkumisi on Rakvere kaupluses oodata nelja nädala jooksul.
"Kaks meie poe au ja uhkust ongi igapäevaselt uuenev puu- ja köögivilja osa ning ennekõike pagarilett umbes 60 värske koha peal küpsetatud tootega," kõneles ta.

Seotud lood

Uudised
  • 19.05.23, 09:55
Lidl avalikustas Rakvere kaupluse avamise päeva
Lidli avalikustas täna päeva, millal avatakse kauplus Rakveres. Uue kaupluse ehitusse, lähiümbruse heakorrastusse ja taristu parandamisse investeeris Lidl üle viie miljoni euro. Kaupluse avamisega loodi Rakveres 20 hästitasustatud töökohta.
Uudised
  • 05.05.23, 14:59
Lidli Rakvere poodi kandideeris 200 inimest
Peatselt avatavasse Lidli Rakvere poodi kandideeris tööle ligi 200 inimest ehk kümme ühele töökohale. Kuigi Lidl ei soovi veel kaupluse avamise täpset päeva avalikustada, siis tõenäoliselt toimub see lähiajala.
Uudised
  • 02.05.23, 16:59
Jaekettide palga TOP: palgaootus on suurem, kui suudetakse pakkuda
Gross: palgad on piirkonniti erinevad
Jaekettides on keskmine palk kõrgeim Harju TÜ kauplustes ning madalaim Meie kauplusketis, selgub kolmapäeval ilmuvast Äripäeva palga TOPist.
Uudised
  • 29.04.23, 15:00
Uuring: Lidl ja Gross võitsid kliente juurde
Aastaga on Eesti jaeturul klientide arvu kasvatanud Lidl, Grossi Toidukaubad, Coop ja Selver. Suurim kaotaja on olnud Maxima.
  • ST
Sisuturundus
  • 04.11.24, 07:30
Selveri “Kuldne Kolmapäev” jõudis e-poodi ja laienes pensionipäevadele
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Lääne-Virumaa Uudised esilehele