If Kindlustuse uuringust ilmnes, et 49% Eesti autoomanikest kasutab oma sõidukit iga päev, 19% juhtidest kasutab autot 5–6 päeva nädalas, 10% 3–4 päeva, 9% 1–2 päeva ja 14% kasutab oma sõidukit veel harvemini kui korra nädalas.
Uuring näitab, et mida uuem auto, seda rohkem sellega sõidetakse. Foto: Andras Kralla
Sagedamini osalevad liikluses mehed, kellest 56% sõidab igapäevaselt. Naistest istub iga päev autorooli 40% vastanutest. Kõige rohkem on sõitjaid vanuses 35–44 eluaastat, 58% sellest vanusegrupist sõidab iga päev oma autoga. Kõige harvemini sõidavad autoga nooremad inimesed, vanuses 18–34 eluaastat, vahendab logistikauudiste portaal.
Tänavu juunist hakkavad tehnoülevaatuspunktid koguma sõiduautodelt ja väikestelt tarbesõidukitelt tegeliku kütusekulu ja energiatarbimise andmeid, mis edastatakse Euroopa Komisjonile ja Euroopa Keskkonnaametile.
Eesti Õliühingu tegevjuht Mart Raamat nentis Kütuseturu Aastakonverentsil, et valitsuse ja Euroopa Liidu regulatsioonid tõstavad paratamatult lähiaastatel kütusehindasid. Näiteks keskmise diiselmootoriga Passati omanik hakkab maksma aastal 2027 senisest umbes 265 eurot rohkem.
Valitsuse maksukavadest on Äripäevas seni kõige põhjalikumalt ja kirglikumalt väideldud automaksu üle, mille vastu niivõrd ei oldagi, kuivõrd kaheldakse poliitikute võimes anda eesmärgile vastav sisu.
Kui automaks vältimatult tuleb, peame siis koos nõu, milline lahendus ergutaks majandust, toetaks kohalike taastuvate kütuste tootmist, vähendaks fossiilkütuste importi ja looks Eesti inimestele parema elukeskkonna, kirjutab Alexela juhatuse esimees Marti Hääl.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.