Maikuu viimasel kolmapäeval selgitasid televaatajad välja selle aasta ehitussarja „Naabrist parem“ võitjapaari. Võitjakarika ehk oma kätega valmistatud konteinermaja omanikuks said ülekaaluka häältesumma kogunud Maria Mäe ja Erkki Sillamaa Kadrinast. Pärast väikest toibumist võidust olid nad nõus tagasi vaatama saate kulule ning pajatama üht-teist oma tegemistest.
- Saate võit tuli Maria Mäele ja Erkki Sillamaale teisel katsel. Foto: Karli Saul
Maria ja Erkki on kümne hooaja jooksul ainus paar, kes katsetas saatesse pääsemist kahel korral.
„Eelmine aasta, kui me saatest välja jäime olid meie tunded väga segased. Olime kurvad, veidi kurjad ja ka pettunud. Kurvad just seetõttu, et imeline võimalus enda kodu ehitada libises käest ning kurjad seetõttu, miks just meie pidime krabama vale võtme ukse avamiseks. Pettumus oli suur, kuid aja möödudes see kadus ning hakkasime rääkima uuest aastast ning uuesti kandideerimisest. Ma ei ütleks, et olime kohe kindlad, et selle teoks teeme," meenutas Maria.
Erkki lisas, et väljakutsed talle meeldivad ning kui ta nägi uut kandideerimist, siis oli koheselt mõte: "Minek. Äkki veab ja saame uue võimaluse." Läkski õnneks…
Seotud lood
Populaarse TV3 saate Naabrist Parem võitsid Kadrina noored Maria Mäe ja Erkki Sillamaa, kes saavad nüüd ehitatud konteinermaja endale.
Kolmapäeva õhtul on TV3 otse-eetris saate Naabrist Parem finaal, kus selgub, kas Kadrina noored Maria Mäe (21) ja Erkki Sillamaa (25) võidavad ja saavad kahest merekonteinerist ehitatud majakese endaga kaasa viia. Võistlustules on neli noorpaari ja neli toredat maja.
TV3 ja Inbanki koostöös valminud värvika ehitussarja „Naabrist parem“ 10. hooaja võitjaks valisid televaatajad Kirke ja Ander Talu.
Täna, 23. märtsi õhtul alustab TV3-s oma kümnendat hooaega värvikas ehitussari „Naabrist parem“. Viie paari seas hakkavad oma kätega merekonteinerist suvekööki ehitama ka kõigutamatud maakad Väike-Maarjast – Kirke ja Ander Talu.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.