Eesti üks suuremaid festivale tõi tagasi 11 miljonit, toetajate leidmine on üha raskem
Filmifestival PÖFF tõi majandusse tagasi 11 miljonit eurot. Peakorraldaja Tiina Lokk ütleb novembrikuise suursündmuse järel, et toetajaid on üha raskem leida.
Kinodesse kümneid tuhandeid külastajaid toonud PÖFFi peakorraldaja Tiina Lokk nendib, et rahaliselt on neil raske. Foto: Raul Mee
„Kümme aastat tagasi ei olnud raske leida sponsorit, kes panustaks 100 000 eurot. 25 000 panustajatele pidime sageli ei ütlema, sest ei suutnud kõigile leida õiget partnerluse vormi,“ nendib Lokk.
Go Groupil ühes tütarfirmadega on selge arusaam, kuhu ja miks raha antakse või muul moel toetatakse. Üks toetus tuli ettevõtja Tiit Pruuli sõnul aga täiesti lambist – ühest telefonikõnest.
Eestis vahetab praegu kapital põlvkonda ning saab uue omaniku, mille tulemusena võib lähitulevikus suureneda ka erarahastuse toetus kultuurivaldkonnale, selgus saatest „Kultuur veab majandust“.
Kultuuri ja spordi toetamine on kui iduettevõtetesse investeerimine, kus õnnestuvad vähesed projektid, aga kust saadav tulu korvab täielikult muud ebaõnnestunud rahapaigutused – vähemalt nii võrdleb Alexela suuromanik Heiti Hääl.
Rakvere gümnaasiumi filmifestivali grand prix'i võitis kaksikvendade Raul ja Romet Esko lühifilm "Välguga löödud", mis pälvis nii parima stsenaariumi kui ka tehnilise lahenduse eriauhinna, saavutades tudengikategooria arvestuses teise koha.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.