Saadet „Obskuurne majandus“ on tehtud juba üle saja osa. Selle tegemise jooksul on saatejuht sattunud igasugu legendide otsa, mis tegelikult tõele ei vasta.
- Coca-Cola ikkagi ei teinud jõuluvana punaseks. Ta oli seda juba enne. Foto: Reuters/Scanpix
Neist pole muidugi eksitavaid saateid (vähemalt teadaolevalt) küll valminud, kuid paljud neist lugudest ringlevad inimeste seas kui faktid. Selles „Obskuurses majanduses“ võtab saatejuht Linda Eensaar mõned laialt levinud (majanduslikud ja ärilised) müüdid kokku, mis omal ajal mõeldigi välja või võimendati suuremaks just raha teenimise eesmärgil.
Äripäeva raadio saade “Obskuurne majandus” on erinevaid veidrusi ja kurioosumeid kajastav ning silmaringi avardav meelelehutuslik lühisaade, mida on võimalik kuulata ka Lääne-Virumaa Uudiste tellijatel, kui nad on uudisveebi sisse loginud.
Obskuurne majandus: Coca Cola punane jõuluvana ja teisi ärimüüte
Seotud lood
Tehisintellekt võib lähima kümne aasta jooksul tekitada börsiturul finantskrahhi. Aga mitte sellel põhjusel, mida te eeldada võite.
Selge see, et jama on majas, kui prügikoristajad streigivad. Või müüjad. Või õpetajad.
Teadlased Soome idufirmast tõestavad, et tegelikult võiks saada küll ära elada õhust ja armastusest. Nimelt võtsid nemad õhust toidu tootmiseks appi ühed teatud mikroobid.
Kontoris on mingi tähistamine. Näiteks on kellegi sünnipäev või õnnestus mõni projekt või pakutakse lihtsalt niisama kõigile torti.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.