Muusik Tanel Padari edukas teekond investeerimismaailmas on näide, kuidas julgust kokku võttes ja tegutsema hakates võib eesmärgiks seatud miljoni oodatust lühema ajagagi kokku saada.
- Tanel Padar võtab kinni kõikidest võimalustest. Laomehena teda küll tööle ei võetud, kuid laulja ja investorina on ta teinud kõrge tähelennu. Foto: Andras Kralla
Kohtume Taneliga Peetri alevikus asuvas hubases Rucola restoranis, kus muusik armastab koos abikaasa Laureniga einestamas käia. Ta saabub kohale musta Mercedese džiibiga, pakatab silmanähtavalt energiast ja naljatujust ning autost välja astudes hakkavad killudki kohe lendama. Poolteist tundi intervjuud kulub kiirelt ning ajakirjaniku näolihased annavad naeruteraapiast järgmisel päevalgi veel tunda.
Kuidas see nii läks, et Lääne-Virumaalt Uhtna külast pärit Tanelist sai edukas muusik, ettevõtja, kinnisvaraarendaja ja investor? Selgub, et nii lauljaks kui ka ettevõtjaks sai ta täiesti juhuslikult. Investoriks hakkamiseks tuli aga end jõuga takka utsitada esimesi samme tegema.
Küsimusele, kas ta unistas lauljaks saamisest juba lapsepõlves, jääb Tanel pikaks viivuks mõttesse ja nendib siis, et ta pole kunagi unistanud muusikuks ega konkreetselt lauljaks saamisest. Korraks vilksatas tema peas, et äkki hakkaks suureks saades tuletõrjujaks. Nimelt oli tuletõrjuja eeskuju tema vanaisa näol olemas, kes lapselapse vahel Kunda depoosse kaasa võttis. “Pätti ja politseinikut ma igatahes lapsena ei mänginud,” itsitab ta. Seda siis lihtsalt põhjusel: välismaa krimiseriaale sel ajal Eestis ei näidatud.
Seotud lood
Artistina pead sa olema kogu aeg pildis, sest sotsiaalmeediast tulevad paljude esinemiste päringud, mis maksavad päeva lõpuks palga, avab Tanel Padar artisti argipäeva telgitaguseid.
Investorid ja muusikud Tanel Padar ja Siim Usin rääkisid intervjuus oma suurematest vigadest investeerimisel ning selgitasid, miks on oluline börsil tegutsedes vaid oma peaga mõelda.
Kadrina metsade vahel üles kasvanud edukas investor ja ettevõtja Ingmar Mattus pani oma rikkusele ise aluse, luues eduka kauplemisettevõtte.
"Ma otsustasin, et võtan ennast teie ees täiesti alasti ning näitan ära, milline portfell mul on ja mis seal tegelikult toimub," rääkis Katri Teller laupäeval InvesteerimisFestivalil.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.