Ilmselt mäletab nii mõnigi, et 2008. aastal otsustas Rakvere linnavolikogu, et Kauba tänavale ehitatakse üle raudtee viadukt. Algas aga majanduskriis ja viadukt jäi vaid unistuseks.

- Kauba tänav, kuhu praegu viadukt on kavandatud. Foto: Vikipeedia
Esmalt vaieldi tükk aega, kas viadukt või tunnel, aga spetsialistide soovitus oli siiski viadukt. Isegi mitu hoonet lammutati maha, et viaduktile ruumi teha, aga sinnapaika see asi jäigi. Kuigi tegelikult mitte igaveseks, sest Rakvere linna arengukavas aastateks 2021-2030 kirjas aasta 2030 visioonina, et „rajatud on viadukt, ühendamaks Kauba tänavat Arkna teega“. Ülima tõenäosusega seda aastaks 2030 siiski ei juhtu, kuid ära iial ütle iial.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kastani puiestee kannab seni veel sellist nime, kuid linnavalitsusel on plaan see tagasi Poska puiesteeks nimetada, sest pärast rekonstrueerimist seal enam kastaneid (eriti) pole. Poska puiestee ümberehitus oli päevakorral ka 95 aastat tagasi.
See ei kõlba kuhugi, kui linnas on suured tühjad maatükid. Asjast saadi aru juba sadakond aastat tagasi.
Kui tänavune Rakvere jaanituli on pälvinud kiidusõnu, siis päris hästi möödus jaanituli ka 95 aastat tagasi. Tollal ei pidutsetud küll Vallimäel, vaid hoopis Rahvaaias.
Miks on vaja surnukehi lahata? Kuidas see käib või õigemini 90 aastat tagasi käis? Ja kuidas juhtus nii, et Rakveres legendaarne „kindral“ enne lahkamist ellu ärkas
15 aastat kestnud keskpankade rahapoliitika tagajärjel ei ole meil enam vabu kapitaliturge ning kogu globaalne majanduskasv tuleneb võlakoorma suurenemisest, mitte tootlikkuse kasvust. See jätkusuutmatu kasv lõpeb peagi väga suure kollapsiga, kirjutab Soome majandusteadlane Tuomas Malinen.