Tarbijakaitseni on jõudnud umbes 500 avaldust, millega reisikorraldaja Kon Tiki Reisid OÜ kliendid taotlevad ettemakseid ja hüvitisi saamata reisiteenuste eest.
- Hotell Keenias, kuhu Eesti kodanikud jäid reisifirma võla tõttu lõksu, aga pääsesid sealt välisministeeriumi ja tarbijakaitse ponnistuste järel. Foto: Jacaranda Indian Ocean Beach Resort
Neljapäeval teatas ettevõte raskele majanduslikule olukorrale viidates, et lõpetab tegevuse ja uued väljuvad reisid on tühistatud. Ettemaksude tagasi saamiseks peavad kliendid kahe kuu jooksul tegema tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve ameti (TTJA)
kodulehel avalduse.
Kui ka sinul on tekkinud pobleeme Kon Tiki Reiside või mõne teise reisifirmaga, siis anna sellest teada aadressil
[email protected]Kon Tiki Reisid OÜ omaniku ja juhatuse liikme Kristine Hammerbergi selgitusi pole
Äripäeval õnnestunud saada. Ettevõtte kodulehel seisab lubadus, et kliendid saavad teha reisid lõpuni ja ettenägematute olukordade tekkides kaetakse kõik kulud kojulennuks.
TTJA ettevõtluse osakonna jurist-valdkonnajuht Merli Siitan ütles, et ametini on praeguseks kogunenud avaldusi umbes 500 ja neid kogutakse kuni 28. jaanuarini. Praegu on veel vara hinnata, mis on esitatud nõuete kogusumma, sest avalduste maht on väga suur ja kõigi nende põhjendatust tuleb kontrollida.
Seotud lood
Intervjuu Roman Kusmaga
Aqva spaahotelli tegevjuht ja mitme söögikoha omanik Roman Kusma ei usu, et järgmisel aastal hakkab Eesti majandusel paremini minema.
Kui ma Vietnamis pangas 200 eurot vahetasin, pisteti mulle pihku korralik patakas kohalikke donge, kokku ligi viis ja pool miljonit.
Üle veerandsaja aasta Rakvere linnavalitsuses sotsiaalvaldkonna juhina töötanud Lea Kivipõld siitkandi rahvale tutvustamist ei vaja. Nüüd teeb ta südamelähedast tööd pealinnas, aga Lääne-Virumaaga seob teda poeg Kauriga kahasse peetav reisibüroo Rändtigu, mis on samuti südame külge kasvanud.
Weling Reiside juht jõudis just tagasi reisilt Marokost – pikad turismireisid on üks suund, mis toob suurte bussifirmade kõrval edetabelisse jõudnud väikefirmale leiva lauale.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.