Märtsis toitlustusäriga alustanud Üllar "Myrakas" Priks sai teada, et moodsad urinaalid ei haisegi eriti palju hullemini kui teiste kauplejate telkides kärssav liha, ning nägi hulgaliselt ülespoole suunurkadega matsunud suid.
- Äripäeva kolumnist Üllar Priks ehk Myrakas hoiab ka Lääne-Virumaa Uudiste lugejaid kursis, kuidas läheb tema toitlustusäril, tänavu märtsis asutatud osaühingul Suur M. Lihast tihkel Grillfestil sai ta oma veganbisnisele koha, nagu selgus, esmaabipunkti ja välikäimlate vahel. Foto: Erakogu
Kui Grillfesti peakorraldaja Auris Rätsep mulle kevadel helistas, tundsin end erilise ja kõrvusttõstetuna. See vana on ikka nii kõva müügimees, et jätab Maxima kassade juures pensionisammastest sonivad roosade triiksärkidega poisiklutid pikalt selja taha. Kui nondest saab lahti lausega "Andke andeks, aga ema ei luba mul võõrastega rääkida!" või "Kas ma tõesti näen välja, nagu veaksin kuuekümneni?", siis Auris ei anna sulle võimalust isegi õhku kopsudesse tõmmata, et midagi kobisema hakata. Ja sõnadega maalida see mees juba mõistab.
Mängleva kergusega tegi ta mulle selgeks, kui kuum teema veganlus on ning kuidas põhimõtteliselt tuleks minu keeldumise puhul kogu pidu üldse ära jätta. Loomulikult pani ta mind uskuma, et küsib ainult minult kommiraha suuruse kohatasu. Ja loomulikult lubas ta mulle festivaliala parimat platsi ning tasuta promo pealaval. Vinge!
Kui pooletunnise reklaamiklubisessiooni järel telefoni kinni vajutasin, olin üle kere higine, justkui oleksin äsja saunamaratoni kestvusvõistluse finaalist võitjana välja astunud. Jõin joonelt värskendava kuuspaki ja asusin ettevalmistusi tegema.
Üllar Priks, sõpradele-tuttavatele Myrakas, on kirjanik, kolumnist, muusik ja kirglik kokk. Tätoveeritud tsiklist, kes on kirjutanud lasteraamatu. Ja nüüd siis ka toitlustusettevõtja.
Eelmises sissekandes pajatas Myrakas, kuidas Sandor Liive pooleks tunniks tema müügijuhiks kehastus.
Sinu abiga, hea lugeja
Kahepäevane täismahus festival paneb vere kiiremini käima ka kogenud kavaleril, minusuguse kollanoka ajas see aga pehmelt öeldes paanikasse. Okei, sa pead leidma endale ja töötajatele soodsa elamise, sa pead tegema sihtgrupile suunatud reklaami, pead välja nuputama tooraine kogused ... Ennekõike pead sa aga leidma raha, et kõik ettevõtmisega seotud kulud ära katta. Seda mõistagi lootuses, et kogu ristil rippumine sulle lõppeks ka sisse toob.
Seotud lood
Rikkad kunded sõid Äripäeva kolumnisti Üllar "Myrakas" Priksi veganvõikusid, nagu homset poleks. Üks neist pidas järjekorras seisnud hordidele haaravaid kiidukõnesidki.
Äripäeva kolumnist Üllar "Myrakas" Priks põrkus juba ettevõtjatee alguses bürokraatiaga, mida ei saa loogilisuses küll süüdistada. Hoopis isevärki lugu on aga eneseväärikusega …
Oli täiesti sürreaalne saada kõne töötukassa poolt mind kantseldama pandud ametnikult hetkel, kui oma karvaseid jalgu laisalt Kotori lahe türkiissinises vees jahutasin. Seejärel esitas ta murrangulise küsimuse, kirjutab Äripäeva kolumnist Üllar "Myrakas" Priks.
Mul on intrigeeriva nimega vastloodud OÜ, roostes karpidega Ford Transit ning firma arvel 54 eurot ja 60 senti, aga alustuseks mulle sellest piisab, sest õnnestumise eeltingimus on juba täidetud, kirjutab Äripäeva uus kolumnist. Saage tuttavaks – Üllar "Myrakas" Priks!
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.