Käsitööõlle müüja: nii ta taltus, see meie õllerevolutsioon
Käsitööõlle buum sai läbi ja osa tootjaid on läinud vastupidiselt algsele loogikale maitselt mahule, kuid püha üritus pole kaugeltki läbi, kirjutab enam kui kümme aastat käsitööõlle jaemüügiga tegelenud Karmo Tüür.
Karmo Tüür. Foto: Urmas Luik / Pärnu Postimees / Scanpix
Olukorda võib laias laastus võrrelda toimiva paarisuhtena: kärts-mürts-armumise periood on läbi, esimesed pimesi ahmimise aastad on asendunud mõõduka küllastumusega, nii tootja kui tarbija pool selles paarisrakendis on muutunud. Kuid nii nagu iga teine ilus lugu, nii ka see pole läbi, lihtsalt ereda leegiga põlemise asemel on argipäev, milles leidub õnneks ikka ka leebet rahulolu ja muhelemapanevaid ilusaid hetki.
Laupäeva õhtul kogunes kümneid mehi ja naisi Kadrina rahvamajja, et ühisel testimisel selgitada välja tänavune Kadrina hää õlu. Maitsmiseks rivistati üles 28 õlut Eesti väiketootjatelt. Oma hinnangu andsid nii asjatundjate žürii kui ka rahvas.
Grupp Tampere ettevõtjaid ostis pankrotistunud Pyyniki käsitööõlletehase tegevuse. Pyyniki tegutses rentnikuna ka Haljala õlletehases ning uued omanikud võtavad Aamulehti andmetel üle Haljala tehase töötajad.
Tööka augusti järel hakkab Äripäeva kolumnisti Üllar "Myrakas" Priksi kevadel käivitatud toitlustusäri miinusest välja jõudma. Aga festivalid pole vennad. Kaugel sellest…
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.