• 23.11.24, 12:38

Paunvere kellamehel on tulevikupõlvkonna seas palju toetajaid

Noor põlvkond väärtustab ettevõtete jätkusuutlikkust. Nende mõju ei tasu alahinnata, kirjutab turundusagentuuri Nobel Digital partner Anni Kitsing.
“Turunduspartner on ettevõttele oluline strateegiline koostööpartner, kes aitab neil mitte ainult oma väärtusi ja eesmärke väljendada, vaid ka suunata tegevusi nii, et need peegelduksid vastutustundlikus ja jätkusuutlikus tegutsemises,” kirjutab Nobel Digitali partner Anni Kitsing.
  • “Turunduspartner on ettevõttele oluline strateegiline koostööpartner, kes aitab neil mitte ainult oma väärtusi ja eesmärke väljendada, vaid ka suunata tegevusi nii, et need peegelduksid vastutustundlikus ja jätkusuutlikus tegutsemises,” kirjutab Nobel Digitali partner Anni Kitsing. Foto: Erakogu
„Me ei kasuta üldse pakendeid, tule oma pudeliga piima järele!“ hõiskab kaupmees reklaamis.

Seotud lood

Uudised
  • 07.08.24, 16:13
Uus kliimaseadus kujundab ettevõtjate elu aastakümneteks
Kliimakindla majanduse seadus sätestab ettevõtjate jaoks trajektoore, mida mööda on neil mõistlik liikuda, ütles minister Yoko Alender. Et ettevõtjad reaalselt nende trajektooride järgi liiguksid, selleks pakub seadus erineva kaliibriga meetmeid.
Arvamused
  • 09.08.24, 12:35
Ettevõtja: kliimaseadus sai häbiväärselt ambitsioonitu
Eesti majandus peab radikaalselt muutuma, ja muutubki
30 aastat tagasi oli aeg teha õigeid panuseid ning ka siis öeldi Eestis, et “ei saa”. Saab küll ja saab käsikäes kliimaseadusega, mis seab tunduvalt kõrgemad eesmärgid, kirjutab tehnoloogiaettevõtja, Eestimaa Looduse Fondi nõukogu esimees Jüri Kaljundi.
Uudised
  • 20.11.24, 16:11
Kogukonnad protesteerivad tuulikute vastu
Mitmele omavalitsusele on laekunud küladelt, kogukondadelt ja ka üksikisikutelt protestikirju tuulikuparkide kavandamise vastu.
Arvamused
  • 28.09.24, 10:58
Robert Kitt: linnad ja vallad saavad võtta investeeringutelt pidurid
Eesti majanduse seis on märksa parem, kui oleme harjunud tunnistama, kuid investeeringute puudumine on juba avaldanud mõju eelarvele ja kasvupotentsiaalile. Võti võiks siin olla omavalitsuste taskus, kirjutab Utilitas Eesti juhatuse esimees Robert Kitt.
  • ST
Sisuturundus
  • 04.11.24, 07:30
Selveri “Kuldne Kolmapäev” jõudis e-poodi ja laienes pensionipäevadele
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Lääne-Virumaa Uudised esilehele