Kliimakindla majanduse seadus sätestab ettevõtjate jaoks trajektoore, mida mööda on neil mõistlik liikuda, ütles minister Yoko Alender. Et ettevõtjad reaalselt nende trajektooride järgi liiguksid, selleks pakub seadus erineva kaliibriga meetmeid.
- Seadust ette valmistades kuulati ära ligi 100 ettevõtjat ja äriorganisatsiooni. Kas kõiki ka kuulda võeti, selgub nende tagasisidest, mida saab anda kuni 5. septembrini. Pildil uus kliimaminister Yoko Alender. Foto: Ken Mürk / ERR / Scanpix
Kliimaministeerium saatis esmaspäeval avalikule kooskõlastusringile kliimakindla majanduse seaduse eelnõu ja seletuskirja, mis ministri Yoko Alenderi sõnul annab ettevõtjatele selgust selles, milliseid investeeringuid teha. „Ettevõtja näeb, mis on see trajektoor. Millal peab olema minu sektoris selline ja selline areng. Siis ta saab planeerida kuni aastani 2050. Ta näeb, et selline on trajektoor, järelikult on mõistlik teha selliseid investeeringuid,“ ütles Alender, tutvustades seadust ajakirjanikele.
Seotud lood
Suur intervjuu uue kliimaministriga
Uuringud näitavad, et Lääne-Virumaal on haruldased muldmetallid olemas. Tuleb leida selline viis, kus me saame nende kaevandamisest võimalikult suure ja pikaajalise kasu, aga et keskkond oleks hoitud, ütles kliimaminister Yoko Alender.
Kui me vastame jaatavalt küsimusele, kas tahame, et Lüganusel, Väike-Maarjas ja Vastseliinas oleks majandus ja inimestel oleks seal mugav elada, siis peame mõtlema, kuidas aidata omavalitsustel ja kohalikel ettevõtetel sinna luua vähemalt mingisugunegi kvaliteetne elamufond, ütles uue valitsuse taristuminister Vladimir Svet.
Süsinikuturu kullapalavik
Süsinikuturu Metsikus Läänes võitlevad oma koha eest need, kes tahavad teha rahaks ettevõtete vajaduse heastada oma saastamist.
Algab arvamusartiklite seeria, milles ökoloog Mihkel Kangur käsitleb rohepöörde teemat. Mihkel Kangur on Tallinna Ülikooli ökoloogia vanemteadur ja jätkusuutliku arengu dotsent ning Rakvere Riigigümnaasiumi õppe- ja arendusjuht.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.