Sel nädalal Pärnu juhtimiskonverentsil esinenud jutuvestja Steve Rawling avaldas, millise kolme lugude jutustamise võtte abil saab panna meeskonda tundma end tugevama, julgema ja targemana.
- Juht, kes oskab haaravalt rääkida näiteks oma vigadest, pälvib meeskonna usalduse ning muudab sellega terve tiimi tugevamaks, jutustas Steve Rawling. Foto: Raul Mee
„Kui tahad, et su sõnumeid ignoreeritakse ja unustatakse, siis räägi faktidest. Kui tahad, et su sõnumeid ka kuulataks ja mäletataks, pead inimeste käivitamiseks jutustama lugusid ja kasutama selleks emotsioone," ütles Steve Rawling.
Endine BBC teleajakirjanik Steve Rawling aitab praegu lugusid rääkida Google'i, Accenture'i ja IDEO disaineritel ning on alates 2017. aastast töötanud üle 100 Eesti ettevõtte ja agentuuriga. Sel nädalal jagas ta nõuandeid Pärnu juhtimiskonverentsi laval.
Seotud lood
Möödas on ajad, mil eeldati, et kõik töötajad peavad olema kontoris kellast kellani. Siiski on endiselt levimas müüt, et paindlik töökorraldus hõlmab vaid väikest osa Eesti tööandjatest ja töövõtjatest, ütles endine Võsu kooli juht, praegune Jüri gümnaasiumi direktor Liina Altroff.
Viis minutit pärast rakverelase David O’Brockiga kohtumist oli selge, et planeeritud jutt teemal „tippjuhist töötuks“ temaga teoks ei saa ja seda mitmel põhjusel.
Kui ettevõte kasvab kiiresti, peab omanik tagama, et kasvu toetaksid piisav hulk raha ja tugevad juhid, ütles viis korda kiiresti kasvavate ettevõtete ehk Gaselli TOPi jõudnud Nurme Looduskosmeetika kaasasutaja Marit Tiits. Samas on tal enda ettevõtte juhtimiseks tehtud alati kaks plaani.
Tuntud Soome terapeudi Tommy Hellsteni sõnul põleb inimene tööl läbi ainult siis, kui teda seal korralikult ei nähta. Kui tunneme, et oleme üksi, hooletuses ja peame lihtsalt sihitult rügama, siis on halb enesetunne kiire tulema.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.