Loe, mida plaanitakse muuta liikluskindlustuse seaduses
Rahandusministeerium saatis kooskõlastusringile eelnõu, millega võetakse Eesti õigusesse üle ELi liikluskindlustuse regulatsiooni muudatused, et tagada kahjukannatanute parem kaitse.
Liikluskindlustus peab hõlmama ka osa tõukerataste kasutamist. Foto: Liis Treimann
Muudatuste tulemusel luuakse igas liikmesriigis eraldi garantiifond liikluskindlustuse kahjude hüvitamiseks juhtudel, kui kahju hüvitamiseks kohustatud kindlustusselts on muutunud maksejõuetuks. Eestis saab selleks liikluskindlustuse fond, mis kogub maksejõuetuse katteks vahendeid seltsidelt.
Eelmisel aastal juhtus mootorratta osalusel 111 liiklusõnnetust, milles sai liikleja vigastada ja hukkus 3. Valdaval juhul põhjuseks oludesse mittesobiv sõidukiirus ja kontrolli kaotus sõiduki üle, märkis liiklusjärelevalvekeskus.
Eesti Liikluskindlustuse Fondi (LKF) statistika kohaselt on tänavu 11 kuuga Eestis registreeritud 29 000 liikluskindlustuse juhtumit kogukahjuga 51 miljonit eurot.
Stagneerunud liiklusarenguga riigis süüdistatakse järjest kurjemal toonil pahasid autojuhte, keda tulevat üha rohkem jälgida ja karistada. Ent millal – või kas üldse kunagi – hakatakse mõtlema, et ehk on hoopis senised liiklusohutuse asja ajajad, lähenemised või ressursid ammendunud, küsib Äripäeva arvamustoimetaja Karl-Eduard Salumäe.
Eelmisel nädalal toimunud liiklustalgutel avanenud pilt politseid ei rõõmustanud. Rakvere patrullitalituse juhi Tauno Lempu sõnul ei ole liikluspilt varasemate aastatega oluliselt paranenud.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.