Kasutades aktsia käitumise analüüsiks suhtelise tugevuse indeksit, saab leida turu pöördepunkti. Kui kauplejad on ahned ja optimism laes, siis indeks tõuseb. Kui aga turul valitseb pessimism, siis langeb. Indeksi langemine alla 30 annab signaali heast ostukohast, mõned USA aktsiad ongi just sellele lähedal.
- Ajakiri Investor tutvustab üht indeksit, mis võiks USA aktsiate maailmas suunda näidata. Foto: Reuters/Scanpix
Kauplemiseks ei ole lähenemist, et kõik sobib kõigile. Igaüks peab kaaluma oma võimalusi, riskitaluvust ja investeerimistüüpi. Turgu tuleb uurida, tunda huvi ettevõtte käekäigu vastu, mõelda, milline sektor paremini sobib, ja valmistada end kauplemiseks ette. Ei ole üht õiget aktsiat, millega kaubelda, häid kauplemisvõimalusi võib leida kõikidest sektoritest.
Seotud lood
Marge Ööbik on 37aastane üksikema, kellel on 15aastane poeg. Olles sattunud lumepallina järjest suureneva võlakoorma alla, otsustas Marge teha kannapöörde oma elus, et katkestada allakäiguspiraal. Praeguseks on ta vabanenud röövelliku intressiga tarbimislaenudest ning kasvatab oma 14 000 euroni jõudnud investeerimisportfelli.
Sularahavaru sukasääres pole paha mõte
Kui varatul inimesel on lihtne kaks kätt taskus sõja eest pakku minna ja kaotada tal midagi pole, siis Eesti on muutunud jõukaks riigiks, kus paljudel inimestel on tuhandete ja miljonite eurode väärtuses kinnisvara, aktsiaid ja muud vara. Mida nendega teha, kui sõjaoht reaalseks saab?
Kui tippsport on suur äri, siis mõistagi on olümpiamängud kui maailma suurim spordiüritus väga suur äri. Järgmisel suvel Pariisis toimuvate suvemängude ettevalmistused on täies hoos ning aktiivne investor võib mõelda, kuidas suurest spordipeost oma portfelliga osa saada.
Sport ja investeerimine nõuavad mõlemad pikaajaliste eesmärkide püstitamist, kannatlikkust ja enesedistsipliini. Kas professionaalsed sportlased on seetõttu paremad investorid? Kolm tippsportlast räägivad, kuhu ja miks nad investeerivad.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.