Investeerimine pole enam ammu vaid lipsuga börsimaaklerite rida: rahatarkus on jõudnud ka kultuuritegelasteni. Oma raha kasvatamist võetakse kui tuleviku heaolu kindlustamist ning kes muu kui ikka igaüks ise peaks seda tegema, kõlab nende mõtetest.
- Tallinna linnateatri näitleja Märt Pius teeb esimesi samme üürikinnisvaraga. Foto: Kairit Leibold/ ERR/ Scanpix
Pärnu Endla teatri laval ja ka filmides esinev näitleja Priit Loog (39) on kaasanud kogu pere nii targema majandamise kui ka investeerimise juurde. Oluline on ka tütrele elluastumise fondi kasvatada. Peamiselt on pere investeerinud fondidesse.
Tallinna Linnteatri näitleja ning tuntud tele- ja filminägu Märt Pius (34) on võtnud käsile kogu investeerimisalase raamatutarkuse põhjaliku läbihekseldamise ning teeb esimesi samme üürikinnisvaraga.
Kirjanik Sass Henno (41) omab küll nii aktsiaid kui ka kinnisvara, kuid raha kasvatamisse kui asja iseenesest ta väga tugevalt ei usu, eriti kuna on näinud, kuidas varade hinnad võivad ulmeliselt kõikuda. Isegi kinnisvara hinnad. See ei takista teda vaatamast ringi välismaise kinnisvara järele, sest Eestis paraku kasvab sõjarisk.
Kõik nad ütlevad kui ühest suust: kahetseda on ainult tegemata tehinguid ja seda, et varem investeerimisega pihta ei hakanud. Järgnevalt jagavad oma mõtteid investeerimisest asjaosalised ise.
Seotud lood
Muusik Tanel Padari edukas teekond investeerimismaailmas on näide, kuidas julgust kokku võttes ja tegutsema hakates võib eesmärgiks seatud miljoni oodatust lühema ajagagi kokku saada.
Investeerimine pole ainult väheste majandusekspertide pärusmaa, vaid sealt võib leida kõiki, olgu need ettevõtjad, muusikud, ametnikud, sportlased või teleinimesed.
Investeerimisega alustanud Rakverest pärit näitleja Jürgen Gansen rääkis, et esialgu pani 80protsendiline tootlus ühisrahastusplatvormil uskuma peatsesse finantsvabadusse, kuid nüüdseks on esimesed vitsad muutnud tema eesmärgid realistlikumaks.
Näitleja ja muusik Toomas Krall ehitas lapsena omale ise lampraadiost kitarri võimendi, käis eesrindlike komsomoliliikmete preemiareisil Odessas ja läks Dajan Ahmetovi käsul ülikooli. Kõigest sellest, aga põhiliselt muidugi oma elust muusiku ja näitlejana rääkis Krall põnevaid ja lõbusaid lugusid.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.