Enefit Green suutis küll võrreldes eelmise aastaga kasuminumbrit suurendada, kuid olukord, mis vaatab vastu pärast ühekordsete tulude ning tulumaksuefekti maha lahutamist, paneb mind muretsema, kirjutab sarnaselt paljude eestlastega energiafirma aktsiatesse investeerinud Investor Toomas.
- Äripäeva investor Toomas loodab, et mahtu kasvatades jõuab Enefit Greeni dividend peagi tagasi ka kunagiste hiilgeaegade tasemele. Foto: Andras Kralla
Värsketest tulemustest selgub, et Enefit Green on poole aastaga teeninud 37,39 miljonit eurot puhaskasumit ning arvestades, et sügis- ja talvehooaeg on tuulisemad ning nõudlus elektri järele suurem, ei imestaks ma üldse, kui aasta lõpuks kirjutaks roheettevõte oma puhaskasumi reale 90 miljonit eurot. Kui juba kasumist räägin, olgu mainitud ka müügitulu – teises kvartalis, aga ka esimesel poolaastal teeniti neid mullusega võrreldes vähem.
Jah, kaks aastat tagasi olid erakordselt kõrged energiahinnad, kuid investorid harjutati siis kõrgete kasumitega ära, praegu huvitab mind aga eelkõige, millal neid jälle näen. Ja ei, ma ei oota kasumi taastumist läbi kõrgete energiahindade, vaid pigem jälgin huviga, mil minu investeering suudab nii palju elektrit toota, et mahu pealt nähtud hiilgus kasumireal taastada. Sõltub sellest ju ka minu dividend.
Seotud lood
Minu portfelli tugitala Microsofti aktsia reageeris arvutusvea suurusele mahajäämusele majandustulemustes sedavõrd valuliselt, et paneb mind otsima turvavööd, mida kinnitada – ilmselt ootab ees väga hüplik sõit, kirjutab investor Toomas.
Teist kuud järjest saan rõõmustada suurepäraste tootluste üle, mida USA tehnoloogiasektor veab ning mis viib minu portfelli aina uute rekorditeni, kirjutab Investor Toomas oma juunikuu ülevaates.
Kui aprillikuud kokku võttes tabasin selle hetke kõige sügavamat põhja, siis mais kerkis portfell kõigi aegade tippu ning ületas 600 000 euro piiri, kirjutab Investor Toomas
Tarmo Tamm on pensioniraha pannud valdavalt Eesti aktsiatesse
Praeguseks esitatud majandushuvide deklaratsioonidest selgub, et riigikogu liikmed on kõvasti ka kodubörsile investeerinud, rahvaaktsia on nendegi lemmik – Enefit Green.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.