"Ühiskond on väsinud ja stressis," põhjendas liiklussurmade arvu mullust kasvu transpordiameti liiklusohutuse strateegialoome juht Alo Kirsimäe.
- Transpordiameti esinadja andis konkreetse soovituse ettevõtete juhtidele, kuidas autojuhid saaksid panustada ohutumasse liiklusse. Foto: Andres Haabu
Kirsimäe rääkis
Äripäeva raadios, et ühiskonnale tekitab ühest küljest stressi majanduslik olukord, aga põhjuseid on näha ka näiteks Ukraina sõjas.
Samas tõi
transpordiameti esindaja esile veel enamlevinud põhjuseid, mis muudavad tänaval liiklemise ohtlikumaks.
Lisaks andis Kirsimäe konkreetse soovituse ettevõtete juhtidele, kuidas autojuhid saaksid panustada ohutumasse liiklusse.
Alo Kirsimäed intervjueeris Karl-Eduard Salumäe. Lääne-Virumaa Uudiste tellijad saavad seda vestlust endale sobival ajal mugavalt kuulata siit:
Liiklusekspert surmade kasvust: sõjapinge ja majanduslangus jõudsid teedele
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Grossi poe avamine Sõmerul ning A1000 Marketi avamine Tõrremäel on pannud inimesed tundma muret liikluskorralduse pärast kaupluste juures.
Kui varem on Virumaal tabatud narkojoobes autojuhtide arv jäänud aasta kohta paarikümne kanti, siis selle aasta sügiseks on neid tabatud juba üle saja.
Ehkki Eestis on toimunud aastakümnetega meeletud arengud liiklusohutuse juurutamisel, on viimase viie aasta trend kõike muud kui rõõmustav: õnnetusi on rohkem ja vigastatuid niisamuti.
Kõikide Eesti juhtide seas ületas kiiruspiirangut 77 protsenti küsitletutest, mis on viimase kolme aasta kõrgeim näitaja, selgus transpordiameti augustis tehtud küsitlusuuringust.
15 aastat kestnud keskpankade rahapoliitika tagajärjel ei ole meil enam vabu kapitaliturge ning kogu globaalne majanduskasv tuleneb võlakoorma suurenemisest, mitte tootlikkuse kasvust. See jätkusuutmatu kasv lõpeb peagi väga suure kollapsiga, kirjutab Soome majandusteadlane Tuomas Malinen.