Ootamatu vedamine 90ndatel tiksutab mikroriigile igal aastal miljoneid
Suurbritannia meretagune ala Anguilla ning mikroriik Tuvalu teenivad igal aastal korralikku tulu oma domeeni pealt, selgub seekordses “Obskuurse majanduse” saates.
Nimelt kukkus mõlemale 1990ndatel sülle õnn, kui neile omistati domeenid .ai ja .tv. Mida aeg edasi, seda tulusamaks need domeenid Anguillale ja Tuvalule muutuvad.
Võimalus sõpradega aega raisata on uus staatuse sümbol, rääkis brändistrateegia konsultant ja Melbourne ärikooli lektor Eugene Healy. Aeg on muutunud luksuskaubaks, seega tõeline luksus on seda raisata.
Väga kahju, aga ma pean seda saadet tutvustama üpris nõmeda klišeega, mis kõlab nii: kes meist poleks mõelnud, et võiks ära elada mitte midagi asjalikku tehes ja raha tuleb.
Tänapäeva töömaailmas kohtuvad kontorites sageli erinevad põlvkonnad: beebibuumerid, X-põlvkond, milleeniumilased ja Z-põlvkond. Igaühel neist on oma ootused, tööharjumused ja suhtumine töökeskkonda. Selline mitmekesisus võib tunduda keeruline, kuid pakub ka väärtuslikku võimalust õppida ja kohaneda erinevate lähenemistega.