Circle K ja Alexela juhid on veendunud, et bensiini hinna tõusust pääsu pole, sellele on põhjuseid rohkem kui terve käe näppude jagu, kirjutab Delovõje Vedomosti.
Tanklaketid olid üksmeelsel arvamusel, et bensiini hind tõuseb. Foto: dv.ee
Esmaspäeval teatavaks tehtud Euroopa Liidu Venemaa naftaimpordi keelu üksikasjalikud tingimused on veel arutlusel. Kuigi meretransport ei ole täielikult keelatud veel kuue kuu jooksul pärast uute sanktsioonide heakskiitmist, on juba praegu selge, et üks kõige ilmsemaid tagajärgi ELi majandusele on bensiini hinna tõus.
Euroopa Liidu kõige kallima mootorikütusega riigi tiitli heitluses pistavad rinda Rootsi ja Soome, viimases on bensiin kõige kallim, Rootsis jälle diislikütus, selgub Euroopa Liidu kütusebülletäänist.
Energia ja toiduainete veetud hinnatõusule ei ole leevendust loota, sest Ukraina sõda mõjutab otseselt mõlemat, samal ajal ei suuda rahatrükile pidurit tõmmata ka keskpank.
Esimesel oktoobril möödus 30 aastat Lääne-Virumaa suurima tööandja OG Elektra asutamisest. Kolmeosalises lugude sarjas võtame kokku ettevõtte juhi Oleg Grossi teekonna Viru kolhoosi maaparandusinsenerist Eesti üheks edukamaks ärimeheks, räägime Grossi autodest ning tulevikuplaanidest. Sarja esimene osa keskendub algkapitali kogumisele nõukaaegses autoäris.
Kontserni tulemustes paistab juriidiline vangerdus
Alexela suuromaniku Heiti Hääle sõnul kasvas ettevõtte kütusemüük eelmisel aastal märkimisväärselt ning see leevendas pisut ka nafta hinna languse mõju kontsernile.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.