Obskuurne majandus: Coca-Cola tegi sajandi turundusfopaa
1980ndatel märkas Coca-Cola, et jääb alla Pepsile. Coca-Colal hakkas turuliidri roll käest libisema ning ka aktsiad olid juba üle kümne aasta tasahilju langemas.
1980ndatel oli võimalus, et sellist Coca-Colat tänapäeval juua ei saakski. Foto: MARCOS BRINDICCI
Midagi tuli ette võtta. Millegipärast armastasid just noored inimesed Pepsit rohkem kui Coca-Colat. Järelikult tuleb neile paremini läheneda. Ja Coca-Cola püüdis seda teha, kuid asjad läksid väga käest ära ja sellist viga nad enam ei korda.
Digikanade kõrvale on sellest aastast tekkinud ka digilehmad ja -vasikad. Kui majandusolukord muutub keeruliseks, tuleb olla loov, ütles Andre Juustufarmi perenaine Erika Pääbus.
Eesti Päikeseelektri Assotsiatsiooni juht Andres Meesak rääkis, et uute päikeseparkide ja hajaenergeetika võrku liitmise ehk laialdasema taastuvenergia kasutamise probleemide eest vastutavad nii riik võrgu omanikuna kui tarbijad.
Eelolev riigikogu valimiste kampaania peab keskenduma debatile, milliseid makse ja kuidas tõsta ning kui sektoreid erinevalt kohtlev maksusüsteem muutub keerukamaks, ei käi see meie e-riigile üle jõu, rääkis värskelt Keskerakonna esimehena mandaati uuendanud ekspeaminister ja riigikogu esimees Jüri Ratas.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.