Kontoritarvikute müük aina kukub, aga korrektorid teevad võidukäiku. Miks nii?
Kuidas peaks digitehnoloogia arengu juures käibeid ja kasumeid kasvatama paber? Tavaline printeripaber? Ega suurelt kasvatagi, nagu ka muud kontoritarbed. Klammerdajad, augustajad, muu selline pudi-padi, isegi printereid ostetakse aina vähem.
Korrektorvedelikud on üks toode, mille järele on digimisele vaatamata nõudlus püsinud. Foto: Linda Eensaar
Aga on üks kontoritoode, mis on digiajastu tõusu edukalt üle elanud. Korrektorid tegid aastat viis tagasi globaalselt lausa 10% müüginumbrite tõusu. Ja langust pole siiani näha. Miks ometi, kuula saatest “Obskuurne majandus”. Saatejuht on Linda Eensaar.
Edukas naine ei ole obskuursus, aga obskuurne on see, et me oleme kogu aeg eelduslikult pidanud arvuti, programmeerimise ja üldiselt matemaatilist maailma justkui meeste alaks.
Kuidas võisid lõhnata parfüümid Konnapoeg Koores, Koer või Piraat ning kuidas maitsenuks šokolaad nimega Odavad Preilid ja kui lõputu hulk tooteid tehti omal ajal nimega Kalev – alates lukkudest kuni seepideni välja.
Laste inimkaubandus ei ole tänapäevalgi kuhugi kadunud, kuid hiljuti on välja tulnud USA vanureid, kes meenutavad, kuidas neid Hollywoodi kuldajal 30ndatel-40ndatel oma päris pere käest varastati.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.