• 17.07.23, 16:46

Rimi: pea pooled eestlased eelistavad endiselt eestimaist, ehkki hinnatõus on oma jälje jätnud

25% Eesti elanikkonnast ostab keskkonnasõbralikke tooteid, mida on protsendi võrra vähem kui aasta tagasi, selgus uuringufirma Nielsen Consumer LLC hiljutisest uuringust. Veidi on keerulises majandusolukorras vähenenud ka nende inimeste hulk, kes kodumaist või ökokaupa eelistavad.
Rimi pood.
  • Rimi pood. Foto: Raul Mee
Vähenemine on siiski väike, enim on kahanenud kodumaise kauba eelistajate hulk. 19% vastanutest (mullu 21%) kinnitab, et neil on huvi mahetoodete vastu ja poes kontrollivad nad reeglina, kas tegu on ökotootega.

Seotud lood

Uudised
  • 26.01.23, 10:39
Tordimeistrid avavad vanalinnas kohviku
Kes tunneb Parkali tänava ja Pika tänava ristumiskohas magusat koogilõhna, peab veel paar päeva kannatama. Aadressil Pikk 11 avavad kaks tegusat naist sel laupäeval kohviku K&K Magusanurk. Ehkki maja küljes on veel Oma Põrsa poe silt ja akende ees kiled, käib töö köögis juba hommikust õhtuni, sest tellimustööd ootavad täitmist.
Arvamused
  • 02.07.23, 12:17
Alustav ettevõtja: kuidas ma plaastrite ja pellerite vahel süüa pakkudes palju fänne leidsin
Märtsis toitlustusäriga alustanud Üllar "Myrakas" Priks sai teada, et moodsad urinaalid ei haisegi eriti palju hullemini kui teiste kauplejate telkides kärssav liha, ning nägi hulgaliselt ülespoole suunurkadega matsunud suid.
Uudised
  • 06.07.22, 09:11
Rapsi kasvab rohkem, kartulit vähem
Käesoleval aastal on teravilja külvipind pisut suurenenud, kaunvilja pind jäänud samaks, rapsi -ja rüpsi pind oluliselt kasvanud ja kartuli pind oluliselt vähenenud, selgub Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoja analüüsist.
Uudised
  • 25.05.22, 08:47
Talunikud löövad mahevärgile käega – tavavilja kasvatades tuleb vähemalt toime
"Midagi ei ole teha, majanduslikult ei olnud enam mõtet. Mahehinnad on võrreldes tavatootmisega niivõrd madalad," rääkis Lalluka OÜ peremees Kuldar Kuld, miks ta enam sellest aastast mahevilja kasvatada ei saa.
  • ST
Sisuturundus
  • 04.11.24, 07:30
Selveri “Kuldne Kolmapäev” jõudis e-poodi ja laienes pensionipäevadele
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Lääne-Virumaa Uudised esilehele