Euroopa Keskpanga otsus intressi seekord mitte tõsta on küll kodulaenu võtjatele rõõmusõnum, ent seda paari aga-ga.
- Laenuintressid on praegu kas tipu lähedal või tipus, usuvad Äripäeva ajakirjanikud. Foto: Andras Kralla
Keskpanga intressimääradega on tihedalt seotud euribor, mis omakorda mõjutab enamust Eesti eluasemelaenudest. Siiski mõjub keskpanga otsus kodulaenude hinda alles viie kuu pärast, arutlesid ajakirjanikud nädala olulisi teemasid kommenteerivas raadiosaates
"Äripäev eetris", mida Lääne-Virumaa Uudiste tellijad saavad kuulata siit:
Äripäev eetris: koduostjal on hetkel lihtne teha üks rumal viga
„Rõõmustavat midagi pole, arvan, et pooltel eestlastel pole veel viimast euribori fikseerimist kodulaenus olnud, mis tähendab, et neil vähemalt üks tõus tuleb veel,“ rääkis saates Äripäeva börsitoimetuse juht Indrek Mäe. „Tõenäoliselt intressid edaspidi ka ei lange,“ ütles ta, viidates, et isegi kui keskpank intresse järgmistel kordadel samuti ei tõsta, siis intresside langetamist tõenäoliselt samuti niipea näha veel ei saa.
Seotud lood
Kohtusaalis järjepanu kaotuseid saav prokuratuur paneb küsima, kas meile lubatud suurem tähelepanu valgekraelisele kuritegevusele ja majandusega seotud kohtuasjadele on tegelikult läbi kukkunud või kas üldse on ressursse õigetele asjadele pandud.
Eesti ja Soome vahelise gaasiühenduse Balticconnectori lõhkumises ennatlikult Venemaa süüdistamisest hoidumine on olnud poliitikute poolt õige samm, leidsid ajakirjanikud nädala olulisi teemasid kommenteerivas raadiosaates "Äripäev eetris".
Kui ka sõda Ukrainas peaks lõppema aastaks 2026, siis kuidas saab mõelda, et meil on sel ajal normaalsed suhted Venemaaga ja me võtame siin vastu Vene sportlasi, arutleti nädala olulisi teemasid kommenteerivas saates “Äripäev eetris”.
Peita kulusid ühelt eelarverealt teisele, tõsta toetusi eelarvest sotsiaalfondide kanda, jätta teadaolevad rahavajadused välja strateegiast, mis peaks kokku võtma lähema nelja aasta väljakutsed, see ei ole kulude kontrolli alla saamine, see on Potjomkini küla ehitamine.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.