Enamus Eesti inimesi plaanib enda jõulukingid osta kaubanduskeskustest
Uuringust selgub, et kaubanduskeskused on hoolimata e-kaubanduse võidukäigust inimeste südames, olles kõige populaarsemaks kohaks kust inimesed jõulukinke osta plaanivad. Neid plaanib jõuluperioodil külastada 58% uuringule vastanutest.
Käsitööturgudelt loodab kinke leida 13% vastanutest ning sotsiaalsete ettevõtete poole vaatab 4% vastanutest. Foto: Pexels.com
Citadele tellitud uuringus said vastajad valida ka mitu vastusevarianti. Eesti e-poodidest plaanib kinke osta 43% uuringule vastanutest ning välismaa platvormidelt 24% vastanutest. Käsitööturgudelt loodab kinke leida 13% vastanutest ning sotsiaalsete ettevõtete poole vaatab 4% vastanutest, kirjutab Kaubandus.ee.
Enamik Eesti elanikke jõulukinkide ostuks enne pühi raha ei kogu, samas on rohkem kui poolte perede jaoks kingid siiski pühade ajal olulised. Üle veerandi elanikest tunneb, et pühade lähenedes tuleb nuputada, kuidas ots-otsaga kokku tulla.
November on uuringute kohaselt kuu, mil tehakse kõige rohkem ostusid Interneti vahendusel. SEB turbekeskuse turbejuht Kätlin Kukk juhendab, kuidas võimalikult ohutult veebipoodidest sisseoste teha.
Jõuluostud tehakse suurel määral e-poodidest. Lisaks hästi teada tarbija õigustele esineb e-kaubanduses veel terve rida olukordi, mille puhul oma õiguste teadmine mõjutab otseselt tarbija rahakotti.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.