Kes astub sammu lähemale ettevõtetevahelise mälumänguturniiri võidule, see selgub verivärske saatesarja “Mälupäev” esimesest saatest, mida on võimalik kuulata järele ka Lääne-Virumaa Uudiste lugejatel.
- Lennuliiklusteeninduse mälumängurid Kristian Lavin ja Mihkel Adler, saatejuht Janar Tiiroja ning Uus Maa Kinnisvarabüroo võistlejad Igor Habal ja Indrek Peedo. Foto: Andres Laanem
Esimeses saates lähevad vastastikku Igor Habal ja Indrek Peedo Uus Maa Kinnisvarabüroost ning Kristian Lavin ja Mihkel Adler Lennuliiklusteenindusest.
Mälumänguritele on Uus Maa Kinnisvarabüroo juhatuse liige Igor Habal juba tuttav - tema nimel on nii mitmedki võidud. Võistkonna teine liige, Uus Maa Nordi juhatuse liige ja omanik Indrek Peedo mälumänguvõistlustest varem osa võtnud pole. Võistkond on oma tugevustena välja toonud ajaloo ja spordi.
Uus Maa võistkonnale astub saates vastu Eesti õhuruumis lennuliikluse korraldamisega tegelev Lennuliiklusteenindus. Lennujuht-vahetusevanem Kristian Lavin ja lennujuht Mihkel Adler on mälumänguhuvilised, kes võtavad osa pubi- ja piirkondlikest mälumängusarjadest. Mihklile kuulub Lennuliiklusteeninduse mälumängusarja võitja tiitel.
Saates kõlab kokku kümme silmi avardavad küsimust, mida saatejuht ja ka küsimuste autor Janar Tiiroja esitab võistkondadele kordamööda. Osalejad saavad küsida vihjeid ja ka napsata vastasvõistkonna punkte. Järgmisesse saatesse pääseb edasi rohkem punkte kogunud võistkond.
Äripäeva raadio otse-eetris saab võistkondadele kaasa elada ja ka ennast proovile panna laupäeviti kell 11.00.
Lääne-Virumaa Uudiste lugejad saavad uut põnevat mälumängusaadet kuulata järele siit:
Uus mälumängusaade "Mälupäev": kinnisvaraeksperdid versus lennujuhid
Seotud lood
Eestis läheb ajalukku 2024. aasta sellega, et kehtima hakkas abieluvõrdsus. Sellel muudatusel on ka mõju ettevõtlusele.
Mänguasjade tootjad teevad aasta lõikes parimaid käibeid jõulude ajal. Üks armastatumaid jõulukingitusi nii laste kui nende vanemate seas on legod.
USA on aastakümneid kogunud miljoneid kilosid juustu, et piimatoodete hindu stabiilsena hoida. See on aga aja jooksul toonud palju muresid.
Saadet „Obskuurne majandus“ on tehtud juba üle saja osa. Selle tegemise jooksul on saatejuht sattunud igasugu legendide otsa, mis tegelikult tõele ei vasta.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.