• 26.01.24, 11:25

Kultuuri toetamine on täis maksukünkaid. Ettevõtja: toetus pole palgamaksmine

Töötajate kultuuritarbimise ja ettevõtjate kultuuritoetamise suurendamiseks ja hõlbustamiseks tuleb riigil luua maksusoodustuste abil soodustavad tingimused.
Logistikaettevõtte Nordneti juht Madis Laansalu (vasakul) on üheks suurtoetajaks Eesti Filharmoonia kammerkoorile. Kammerkoori tegevjuht Esper Linnamägi on paremal.
  • Logistikaettevõtte Nordneti juht Madis Laansalu (vasakul) on üheks suurtoetajaks Eesti Filharmoonia kammerkoorile. Kammerkoori tegevjuht Esper Linnamägi on paremal.
Logistikaettevõtte Nordneti juht Madis Laansalu on üheks suurtoetajaks Eesti Filharmoonia kammerkoorile. Kui selleks võimalus avanes, tuli Laansalu sõnutsi ettevõttes lahendada hulgaliselt maksuküsimusi.

Seotud lood

Uudised
  • 11.12.22, 09:36
Rikas eraisik võib varsti, rahakukkur käes, kultuuriasutuse uksele koputada
Eestis vahetab praegu kapital põlvkonda ning saab uue omaniku, mille tulemusena võib lähitulevikus suureneda ka erarahastuse toetus kultuurivaldkonnale, selgus saatest „Kultuur veab majandust“.
Uudised
  • 08.04.23, 11:00
Tiit Pruuli jagab toetusi: “Üks tuli täiesti lambist”
Go Groupil ühes tütarfirmadega on selge arusaam, kuhu ja miks raha antakse või muul moel toetatakse. Üks toetus tuli ettevõtja Tiit Pruuli sõnul aga täiesti lambist – ühest telefonikõnest.
Uudised
  • 17.09.22, 13:04
Heiti Hääl kultuuri rahastamisest: üheöösuhteid me väärtustada ei oska
Kultuuri ja spordi toetamine on kui iduettevõtetesse investeerimine, kus õnnestuvad vähesed projektid, aga kust saadav tulu korvab täielikult muud ebaõnnestunud rahapaigutused – vähemalt nii võrdleb Alexela suuromanik Heiti Hääl.
Uudised
  • 14.12.23, 15:06
Eesti üks suuremaid festivale tõi tagasi 11 miljonit, toetajate leidmine on üha raskem
Filmifestival PÖFF tõi majandusse tagasi 11 miljonit eurot. Peakorraldaja Tiina Lokk ütleb novembrikuise suursündmuse järel, et toetajaid on üha raskem leida.
  • ST
Sisuturundus
  • 04.11.24, 07:30
Selveri “Kuldne Kolmapäev” jõudis e-poodi ja laienes pensionipäevadele
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Lääne-Virumaa Uudised esilehele