Rakvere on üks koht kuhu soovib Juustukuningad oma poega laieneda, ütles juustupoodide keti rajaja Merit Miller.
- Juustukuningad on selline bränd, millega saab teha frantsiisiäri. Selle rajaja Merit Miller (pildil) teab, et edukad on need ettevõtjad, kes armastavad juustu ja ise ka särasilmselt leti taga kliente teenindavad. Foto: Erakogu
“Rakvere on üks kõige ägedamaid võimalusi, kuhu me soovime laieneda, sest oleme käinud oma letiga Põhjakeskuses müümas ja ka sel nädalavahetusel oleme seal kohal ning meil on tekkinud Virumaal oma fännklubi, kes meile kirjutab, et millal me oma poe avame,” rääkis Miller.
Juustukuningad pakub frantsiisivõtmise võimalust ja selleks, et Lääne-Virumaale Juustukuningate pood tekiks, on vaja leida ettevõtlik inimene, kes on valmis ettevõtjana Juustukuningate kaubamärgi alt poodi avama ja pidama.
“Kuna me oleme ise Tallinnas, siis siit Rakveres poodi pidada on liiga kauge ja sellepärast me eelistamegi pakkuda frantsiisi. Oluline on ka see, et omanik ise umbes 30% ajast ka müüks kohapeal,” selgitas Miller.
Praegu on Eestis 15 Juustukuningate poodi ja Milleri sõnul võiks Juustukuningate poed tekkida veel lisaks Rakverele ka Narvas, Raplas ja Keilas. “Tallinna kaubanduskeskustest on katmata veel näiteks Viru, Nautica ning Mustamäe piirkond,” rääkis ta.
Sõna “frantsiis” Eestis just tihti ei kuule. Kuid enamikule meist on tuttavad sellised ettevõtted nagu R-kiosk, Pizzakiosk või Juustukuningad. Need on vaid mõned Eestis tegutsevatest brändidest, mis pakuvad frantsiisivõtmise võimalust.
Juustukuningate frantsiisi üks asutajatest Merit Miller ütleb, et edukaks on saanud just need frantsiisid, kus ka poeomanik ise aeg-ajalt letis müüb. “Meie frantsiis on eelkõige mõeldud inimesele, kes armastab juustu ja soovib ettevõtjaks hakata,” räägib ta toob näiteks Sirje Männa, kes 68aastaselt Juustukuningatega koos frantsiisiärisse sukeldus.
Sirje paistab silma just sellega, et ei karda ise kätt külge panna ning on oma ettevõtte suur fänn.
Juustukuningate frantsiisivõtja alginvesteering jääb 20 000–100 000 euro vahemikku, sõltuvalt sellest, kas frantsiisivõtja soovib võtta poe üle või avada täitsa uue koha. “Meie eesmärk on, et investeering saaks nelja aastaga tasa teenitud,” ütleb Merit.
- 68aastaselt frantsiisiärisse sukeldunud ning juustumüüjast ise ettevõtjaks hakanud Sirje Männa peab frantsiisilepingu alusel Juustukuningate poodi. Foto: Silver Koster
Sirje Männa on ehe tõestus, et vanus on vaid number passis ja et ettevõtlusega alustamiseks pole kunagi liiga hilja. Laupäeval (11.05) 71aastaseks saav väärikas eas naise sõnul on tal energiat küllaga ja ta teeb kõik endast oleneva, et 80. eluaastani oma tööst rõõmu tunda. “Mul ei ole isegi seenioride messile asja – mul ei ole tahtmist ega ka aega sinna minna,” räägib sihikindel naine, kuidas Juustukuningate frantsiisiäri pidamine aitab tal end nii vaimselt kui füüsiliselt vormis hoida.
Seotud lood
Naistel ja neidudel, kel tänavu suvel plaanis abieluranda sõuda, on hea võimalus oma pruudikimp igaveseks kivisse raiuda.
Eheteturule on tulnud uus tegija – Veel Jewelry OÜ, mis pakub minimalistlikke, ajatuid ja unisex hõbeehteid, firma üks asutaja on Rakvere reaalkooli vilistlane Anett Rannamets.
TNS Grupi ehk Korstnapühkija 24 omanik ja ainus töötaja Tõnis Raid rääkis, et on leidnud enda jaoks omamoodi vabaduse ühemeheettevõtte pidamisest.
Kuidas leida praeguse töö kõrvalt lisarahamasinat? Kõigil inimestel on mingeid huvisid ja oskusi, mida on võimalik rakendada omaenda rahamasina ette, aga selleks tuleb astuda mugavustsoonist välja.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.