• 01.05.24, 11:45

Iga töötaja on oma ettevõtte visiitkaart

Kas aimasid, et sellel, kuidas me vabal ajal teistele oma tööst räägime või mida oma sotsiaalmeedia kontodel tööga seoses postitame, on ettevõtte brändingu vaatenurgast väga oluline roll?
Oma tegude ja sõnadega kujundab iga töötaja päevast päeva ettevõtte kuvandit, teab Olesija Saue.
  • Oma tegude ja sõnadega kujundab iga töötaja päevast päeva ettevõtte kuvandit, teab Olesija Saue. Foto: Kersti Niglas
Iga töötaja on oma ettevõtte visiitkaart ja kõik ettevõttes töötavad inimesed mängivad väga olulist rolli ettevõtte brändi kujundamisel, kirjeldab persoonibrändingu ekspert, juhtimis-coach ja raamatu „Bränd Nimega Sina“ kaasautor Olesija Saue. Me ei mõtle tihti sellele, et esindame oma ettevõtet või tööandjat ka töövälisel ajal ja oleme seetõttu justkui brändisaadikud. Tegelikkuses kujundame aga 24/7 oma tegude ja sõnadega oma firma kuvandit.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.23, 10:31
KINGI ERI: Parim kink ei ole mitte ese, vaid sellega kaasnev sõnum
Parima kingituse saladus peitub enamasti mitte selle füüsilises vormis, vaid sõnumis, mida kink edastab. Sõnumiga kingitus väljendab tänulikkust, austust, armastust või muud kingisaajale olulist emotsiooni ning jääb temaga pikaks ajaks. Kuidas leida see õige, tähendusega kingitus?
Kasulik
  • 27.11.21, 16:43
Kõige praktilisemad ja pikemaajalisemad kingitused
Turundusuudiste veeb Bestmarketing.ee uuris neljalt reklaamkingituste müüjalt, millised on kõige praktilisemad ja pikemaajaliselt kasutatavad kingitused ning mida neist müüakse kõige enam ja millised on kõige vastupidavamad.
Uudised
  • 01.04.24, 08:00
Korteriühistu sattus petisest ehitaja ohvriks
Ettevõtja Anti Viigisalu, kes jättis oma varasematel ehitusobjektidel töölistele palga maksmata, alustas Raplamaal kortermaja renoveerimist. Võttis korteriühistu käest ettemaksu, jättis jälle ehitajatele maksmata ega viinud projekti lõpuni. Nagu varemgi, tegutses ta ettevõtte kaudu, millel polnud formaalselt temaga mingit seost.
Arvamused
  • 22.03.24, 22:54
Liiga noor või liiga vana? Naiste jaoks pole olemas õiget vanust
Ingliskeelne väljend ageism ehk vanussurve viitab stereotüüpidele (kuidas me mõtleme), eelarvamustele (kuidas me end tunneme) ja diskrimineerimisele (kuidas me käitume) vanuse alusel teiste või iseenda suhtes, kirjutab SEB Baltikumi strateegiajuht Andra Altoa.
  • ST
Sisuturundus
  • 04.11.24, 07:30
Selveri “Kuldne Kolmapäev” jõudis e-poodi ja laienes pensionipäevadele
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Lääne-Virumaa Uudised esilehele