Juraka Suitsuliha OÜ on olnud komeet väikeettevõtlustaevas – vaid aastase tegutsemise järel on tellimused nii suured, et ettevõtte omanik, Sven Arukaev (31) alias Jurakas ise ka imestab. Selle kõige juures ei ole ta pidanud turundusega tegelema rohkem kui andma FBs teada, et järjekordne partii on valmis.
- Sven Arukaev hindab naturaaset toitu - just nagu tema üha kasvav klientuurgi. Foto: Erakogu
“Tavaliselt on siis kohe postkast umbes,” muigas Arukaev. Paar päeva tagasi oli äsjavalminud suitsuangerja partii kümne minutiga otsas. “Ma ei ole pidanud ise kliente otsima ega oma tooteid kuhugi pakkuma, kõik on ise mind üles otsinud,” sõnas mees raasugi uhkustamata. Suurem osa lihasõpru asub hoopis Tallinnas, nende hulgas on tuntud ärimehi ja poliitikuid, aga ka täitsa tavalisi inimesi, ka pensionäre. “Mõni ostab korraga sada kilo, mõni ühe kilo,” rääkis ettevõtja. Tooted on müügil ka kahes poes Nõmme turul.
Seotud lood
Eestis ja Saksamaal profiliigades korvpallurina ilma teinud Mihkel Kurg (36) leidis end poolteist aastat tagasi täitsa uues rollis – küsis emalt retsepti ja hakkas keetma tšillimoose. Kes proovis, tahtis lisa, kuni Mihkel asutaski ettevõtte Stork Foods OÜ ja on oma toodanguga jõudnud juba pealinna juustupoodi.
Lihatööstus Matsimoka sai aasta tagasi valmis laiendusega, edu on loonud vajaduse veelgi laieneda ja pannud mõlgutama ka börsimõtteid.
Vinkymoni nimi ei ole vist kellelegi enam võõras, vähemalt mitte Lääne-Virumaa rahvale. Kes ise limonaadi proovinud ei ole, on kindlasti lugenud üha uutest auhindadest, mida üks või teine jook pälvinud on. Kes aga keelekastet korra proovib, see tarbijaks jääb, kinnitas ettevõtte omanik Rando Vink (38).
Äritulemused paranesid
Väike-Maarja külje all asuv Äntu mõis on Eestimaa kanapidajatele olnud tuttav nimi ja koht juba veerandsada aastat. Sealsed kanad on alati olnud hinnas nende seas, kes soovivad 10-12 siblijat omale koju viia või ka suurema hulga teise ringi munejatega oma äri ajada.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.