Marko Pomerantsi nelja-aastane ametiaeg rahvusvahelise turbamaade ühingu (International Peatland Society, IPS) presidendina sai otsa ja möödunud nädalal andis ta Pekingis toimunud kongressil teatepulga üle soomlasele Hannu Salole.
- Marko Pomerants kongressi avakõnet pidamas Foto: Erakogu
Pühapäeval Hiinast saabunud Pomerants tõdes, et tegu on olnud väga huvitava ajaga. “Lõpukõnet pidades oli isegi pisar silmanurgas,” märkis ta. „Teiseks ametiajaks ma kandideerida ei soovinud. Neli aastat pingutust on piisav, et amet seejärel edasi pärandada. Iga organisatsioon peab pidevalt uuenema, muidu ta ei ole konkurentsivõimeline. President ja kaks asepresidenti valitakse IPS rahvuskomiteede esindajate poolt aastakoosolekul. President Hannu Salo kõrval asub teise asepresidendina ametisse eestlane Anna-Helena Purre, kes hakkab vastutama ühingu teaduskoordinatsiooni eest,” tutvustas Pomerants. “Minu ajal olid asepresidentideks Guus vana Berckel, kes on neljandat põlve hollandlasest turbatootja Põhja-Saksamaal ja teine asepresident oli Suurbritanniat esindav professor Jack Rieley,” sõnas Pomerants.
Seotud lood
Eile kogunesid Palmsesse “rabainimesed” maailma erinevatest paikadest, et pidada maha rahvusvahelise turbamaade ühingu juhatuse koosolek ja ühtlasi vaadati professionaalse pilguga üle ka Viru raba ja Laukasoo.
Kommunikatsioonivaldkonnas toimetav poliitilise kogemusega keskkonnainimene Marko Pomerants kuulas Rakveres Äripäeva loodusressursside aastakonverentsi ettekandeid ja järeldab, et metoodikate maailmast tuleb liikuda päriseluliste selgitusteni.
Süsinikuturu kullapalavik
Süsinikuturu Metsikus Läänes võitlevad oma koha eest need, kes tahavad teha rahaks ettevõtete vajaduse heastada oma saastamist.
Reedel Rakveres toimunud Tööstusuudiste ja Äripäeva loodusressursside aastakonverentsil käsitleti loodusvarade efektiivsemat kasutamist kliimamuutustega kohanemise tingimustes, unustamata kommunikatsioonistrateegiat, millega manipuleerimine võib mõjutada poliitilisi ja tehnoloogilisi otsuseid.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.