Äripäeva ettevõtjast kolumnist Üllar "Myrakas" Priks käis Kultuurikatlas peetud Veganmessil bisnist ajamas. Lõpuks lubati ta isegi tuppa sooja. Foto: Erakogu
Väljas on praegu nii jõle ilm, et tahaks selle kuramuse ilmataadi üles otsida ja Moskva alla pagendusse saata. No päriselt. Just kuulsin õõvastavat kriginat ja käisin ukse peal piilumas – taevas on nii madalal, et üks pilveserv tahtis mu korstnakivid paigast lükata. Isegi varesed ei riskinud tiibu sirgu lüüa, vaid nokkisid tujutult katusesambla vahele peidetud konditükke, mis nad suvel naabrivanamehe penilt piistu olid pannud.
Mul on intrigeeriva nimega vastloodud OÜ, roostes karpidega Ford Transit ning firma arvel 54 eurot ja 60 senti, aga alustuseks mulle sellest piisab, sest õnnestumise eeltingimus on juba täidetud, kirjutab Äripäeva uus kolumnist. Saage tuttavaks – Üllar "Myrakas" Priks!
Oli täiesti sürreaalne saada kõne töötukassa poolt mind kantseldama pandud ametnikult hetkel, kui oma karvaseid jalgu laisalt Kotori lahe türkiissinises vees jahutasin. Seejärel esitas ta murrangulise küsimuse, kirjutab Äripäeva kolumnist Üllar "Myrakas" Priks.
Mõnikord peab lapse juurest ära minema. Hinges piinad ja südames mure, siirdus noor toitlustusettevõtja ja Äripäeva kolumnist Üllar "Myrakas" Priks sinise mere ja kõrgete mägede poole ning jättis äri seniks partnerite kätte.
Tööka augusti järel hakkab Äripäeva kolumnisti Üllar "Myrakas" Priksi kevadel käivitatud toitlustusäri miinusest välja jõudma. Aga festivalid pole vennad. Kaugel sellest…
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.