Alates 23. jaanuarist sõiduplaani väljub Tallinnast Narva kõikidel nädalapäevadel kuus rongi, samuti sõidavad rongid senisest sagedamini Tallinna-Pääsküla-Keila liinil. Muutuvad ka kõigi teiste suundade sõiduplaanid.
- Elroni uus sõiduplaan on tihedama graafikuga. Foto: Raigo Pajula
„Kuigi Elronil on praegu ronge selgelt vähe, leidsime võimaluse Tallinna ja Narva vahelist liiklust selleks aastaks siiski tihendada. Head meelt teeb seegi, et meie rongide populaarsus on oluliselt kasvanud nii Narvas, Jõhvis kui ka Rakveres,“ sõnas Elroni müügijuht Ronnie Kongo ning lisas, et kõige kiirem ekspressrong jõuab Tallinnast Tartusse 1 tunni ja 53 minutiga, Narva 2 tunni ja 8 minutiga ning Viljandisse 1 tunni ja 51 minutiga. „Seega näiteks Ülemistelt saab Narva sisuliselt kahe tunniga ning Tartusse tunni ja kolmveerandiga“.
Seotud lood
Eelmisel aastal sõitis Tallinn-Narva ja Tallinn-Tartu suunal rongiga rekordarv reisijaid. Eestis tervikuna kasvas reisijate arv samuti, kuid rekordaastale jäädi mullu alla.
Täna kinnitas valitsus raudtee arendamise kava 2028. aastani, mis näeb ette ligi 900 miljoni euro eest investeeringuid, et elektrifitseerida olemasolev raudtee ning tõsta Tartu, Narva, Viljandi ja Haapsalu suunal kiiruseid kuni 160 km/h-ni.
Alates 26. juulist tuleb suvehooajal Elroni rongides edaspidi osta jalgrattale rattapilet, kuna senine tasuta jalgrataste transport on ettevõtte teatel viinud olukorrani, kus rattad ummistavad vahekäike ja takistavad oluliselt reisijate liikumist.
Eesti esimene raudtee, Palmse paruni Alexander von Pahleni eestvõttel rajatud Paldiski-Tallinn-Peterburi raudtee, avati 24. oktoobril 1870. Täna möödub aga 95 aastat Sonda-Mustvee kitsarööpmelise raudtee avamisest ning Tudu „raudteelinnaks“ saamisest.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.