• 23.03.23, 13:10

Enim skeemitavad need e‑poed, kus valdkonnas on konkurents tihe

Saates "E‑kaubanduse areng ja tulevik" võeti luubi alla e‑poodide allahindluste ja hindade kuvamise, tarbijamängud ning ka tarbijakaebused.
Veiko Kopamees, Diana Lints, Martin Simmermann ja Art Lukas.
  • Veiko Kopamees, Diana Lints, Martin Simmermann ja Art Lukas. Foto: Äripäev
Stuudios avasid teema tagamaid tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve ameti tarbijavaidluste komisjoni sekretariaadi juhataja Veiko Kopamees, infoühiskonna talituse reklaami ekspert Diana Lints ja ettevõtluse osakonna jurist Martin Simmermann.

Seotud lood

Uudised
  • 09.11.22, 19:48
Mööblifirma jättis kliendid tühja toaga. Laulja Karl Madis pöördus sel nädalal politseisse
Mitmel e-mööblipoel on tekkinud raskusi toodete kohale tarnimisega ja klientidele antakse vaid katteta lubadusi. Nõnda ootas ka Sallal elav laulja Karl Madis algul oma 1200eurost diivanit ja hiljem raha tagastamist kokku üle poole aasta.
Uudised
  • 16.12.21, 10:00
Veebipoed manipuleerivad hindadega, turuosalistel ja tarbijakaitseametil sai mõõt täis
Sisustuskaupade müügiga tegeleva veebipoe ON24 juhataja Astrid Bachmann on tähele pannud, et mõned konkurendid petavad tarbijaid ja manipuleerivad hindadega. Sama on tähele pannud tarbijakaitseamet, mis andis teada, et võtab hindadega manipuleerimise nüüd karmimalt luubi alla.
Uudised
  • 13.10.22, 06:00
Amet pole rahul kaupmeeste sooduskampaaniate läbipaistvusega
Mai lõpus jõustunud seadus pidi muutma sooduskampaaniad läbipaistvaks, kuid selle asemel on kaupmehed leidnud lahendused, millega ei ole tarbija ja tehnilise järelevalve amet lõpuni rahul. Ka turuosalised ise tunnistavad, et direktiiv tekitab segadust ja loob ebaausat konkurentsi.
Kasulik
  • 20.11.21, 08:10
Kuidas mustal reedel targalt šopata
Maailma kõige populaarsem ostupäev „Must Reede“ (Black Friday) langeb sel aastal 26. novembrile. Tegu on USAst alguse saanud ostupühaga, mil nii kauplused kui ka veebipoed on tulvil uskumatuid pakkumisi. Jõulueelne allahindluskampaania on üha populaarsem ka Eestis.
  • ST
Sisuturundus
  • 04.11.24, 07:30
Selveri “Kuldne Kolmapäev” jõudis e-poodi ja laienes pensionipäevadele
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Lääne-Virumaa Uudised esilehele