Maastikuvõimekal Dacial sai kõik uus: välimus, tehnika ja isegi vist ostjad, kirjutab autoga proovisõidu teinud Karl-Eduard Salumäe.

- Kui eelmised kaks Dacia Dusteri mudelipõlvkonda olid ühesuguse käekirjaga konservatiivselt kujustatud väikemaasturit, siis uue disain meenutab Robocopi vmt. Foto: Dacia
Enn elab ilusat elu. Raha pole tal kunagi palju olnud, aga abikaasa Ene, kolm toredat last, kaks lapselast, ühte Lõuna-Eesti alevikku oma kätega ehitatud maja ning kohalikus ajalooseltsis kaasalöömine valmistavad tema vähenõudlikule hingele suurt rõõmu. Mõni rikas ärimees liigutab miljoneid ja käevangutab endast oluliselt nooremaid kaunitare, ent unistab tasasest kulgemisest ja tõelisest armastusest. Neil oleks Ennult üht-teist õppida.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Vaata galeriid uhkest superautost.
650 000 eurot maksnud superauto ostnud ettevõtja Oleg Gross kinnitas, et ostis nii kalli auto mitte eputamiseks, vaid selleks, et see järelturul maha müüa ja korralik kasum teenida.
Hyundai elektrilise pereauto atleetlikul versioonid on „mootorihääl“ ja „käigud“ ning oh sa poiss, kui palju need juurde annavad.
Kas hullvõimas ja -kiire Porsche Taycan Turbo GT on osa probleemist või osa lahendusest?
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult. Uut mudelit testis autoajakirjanik Karl-Eduard Salumäe.
15 aastat kestnud keskpankade rahapoliitika tagajärjel ei ole meil enam vabu kapitaliturge ning kogu globaalne majanduskasv tuleneb võlakoorma suurenemisest, mitte tootlikkuse kasvust. See jätkusuutmatu kasv lõpeb peagi väga suure kollapsiga, kirjutab Soome majandusteadlane Tuomas Malinen.