Lääne-Virumaa omavalitsused on seadnud kolm suurt eesmärki: rohkem turiste, rohkem elanikke ja rohkem investeeringuid. Täna tutvustatav maakonna kohaturundusstrateegia kujutab endast tööriistakasti ja raamistikku, mis aitab nende eesmärkide poole liikuda.
- Velveti tegevjuht Pärtel Uudam. Foto: Tiina Liina Uudam
Kui mulle tuleb tänaval juurde üks mees ja ütleb abiellume, siis ma ei vasta kohe „jah“. Sama on ka Lääne-Virumaa kohaturundusstrateegias seatud eesmärkidega. Selleks, et inimene valiks mingi koha endale elukohaks või investeeriks siia, peab tal selle kohaga tekkima erinevaid kokkupuuteid, rääkisid Lääne-Virumaa kohaturundusstrateegiat luua aidanud agentuuri Velvet meeskonna liikmed Maris Teder, Sofia Anza ja Pärtel Vurma eelmisel aastal, kui protsess oli veel pooleli.
Seotud lood
Neljapäeval, 25. jaanuaril astub Lääne-Virumaa esiritta, tutvustades uhkusega oma brändi ja kohaturundusstrateegiat, mille missiooniks on muuta maakond mitte ainult märgatavaks, vaid ka vastupandamatuks sihtkohaks turistidele, ettevõtjatele ja elanikele.
Lääne-Viru Omavalitsuste Liit (VIROL) on koostöös maakonna kohalike omavalitsuste ja erinevate sidusgruppide esindajatega teinud algust maakondliku sihtkohaturundusstrateegia loomisega.
Lääne-Viru Omavalitsuste Liit (VIROL) on koostöös maakonna kõigi omavalitsustega saanud rahastuse projektitaotlusele "Lääne-Virumaa sihtkoha tuntuse suurendamine".
Lääne-Viru Omavalitsuste Liit (VIROL) koostöös disainiagentuuriga Velvet on arendamas Lääne-Viru brändi ja kohaturundusstrateegiat.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.