• 25.01.24, 12:41

Valminud strateegia peab aitama täita kolme suurt unistust

Lääne-Virumaa omavalitsused on seadnud kolm suurt eesmärki: rohkem turiste, rohkem elanikke ja rohkem investeeringuid. Täna tutvustatav maakonna kohaturundusstrateegia kujutab endast tööriistakasti ja raamistikku, mis aitab nende eesmärkide poole liikuda.
Velveti tegevjuht Pärtel Uudam.
  • Velveti tegevjuht Pärtel Uudam. Foto: Tiina Liina Uudam
Kui mulle tuleb tänaval juurde üks mees ja ütleb abiellume, siis ma ei vasta kohe „jah“. Sama on ka Lääne-Virumaa kohaturundusstrateegias seatud eesmärkidega. Selleks, et inimene valiks mingi koha endale elukohaks või investeeriks siia, peab tal selle kohaga tekkima erinevaid kokkupuuteid, rääkisid Lääne-Virumaa kohaturundusstrateegiat luua aidanud agentuuri Velvet meeskonna liikmed Maris Teder, Sofia Anza ja Pärtel Vurma eelmisel aastal, kui protsess oli veel pooleli.

Seotud lood

Uudised
  • 24.01.24, 10:41
Lääne-Virumaa avab ukse tulevikku unikaalse brändiga
Neljapäeval, 25. jaanuaril astub Lääne-Virumaa esiritta, tutvustades uhkusega oma brändi ja kohaturundusstrateegiat, mille missiooniks on muuta maakond mitte ainult märgatavaks, vaid ka vastupandamatuks sihtkohaks turistidele, ettevõtjatele ja elanikele.
Uudised
  • 31.08.23, 15:45
Lääne-Virumaa alustas maakonna sihtkohaturundusstrateegia koostamist
Lääne-Viru Omavalitsuste Liit (VIROL) on koostöös maakonna kohalike omavalitsuste ja erinevate sidusgruppide esindajatega teinud algust maakondliku sihtkohaturundusstrateegia loomisega.
Uudised
  • 29.09.23, 11:48
Lääne-Virumaa tugevdab oma tuntust ja nähtavust sihtkohana
Lääne-Viru Omavalitsuste Liit (VIROL) on koostöös maakonna kõigi omavalitsustega saanud rahastuse projektitaotlusele "Lääne-Virumaa sihtkoha tuntuse suurendamine".
Uudised
  • 11.10.23, 10:31
Lääne-Virumaa kogub lugusid
Lääne-Viru Omavalitsuste Liit (VIROL) koostöös disainiagentuuriga Velvet on arendamas Lääne-Viru brändi ja kohaturundusstrateegiat.
  • ST
Sisuturundus
  • 04.11.24, 07:30
Selveri “Kuldne Kolmapäev” jõudis e-poodi ja laienes pensionipäevadele
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Lääne-Virumaa Uudised esilehele