• 28.07.24, 16:30

Eesti inimesed on järelmaksude usku

Eesti inimesed kasutavad ootamatute kulude finantseerimiseks kõige meelsamini järelmaksu ja väikelaenu, selgus Rahapood.ee ja Norstati läbi viidud finantskäitumise uuringust. Krediidipakkumiste võrdlemisel aga peetakse kõige olulisemaks näitajaks intressimäära.
Kuigi järelmaks on Eestis väga levinud, on reeglina tegemist ühe kalleima finantseerimise võimalusega, mida turult leida võib.
  • Kuigi järelmaks on Eestis väga levinud, on reeglina tegemist ühe kalleima finantseerimise võimalusega, mida turult leida võib.
58% uuringus osalenud laenuvõtjaist vastas, et on viimase kahe aasta jooksul kasutanud kulutuste finantseerimiseks järelmaksu, 39% pidas mõistlikuks võtta aga väike- või tarbimislaenu.

Seotud lood

Kasulik
  • 29.02.24, 14:28
Nutuste lugude ajastu. Koondamised on lükanud võlarattasse üha nooremaid
Vajaka jääb oskusest arvutada intressi
Seadustele vilistades annavad kiirlaenufirmad raha inimestele, kelle krediidivõimekus ei võimalda seda tagasi maksta. Kohtupraktika näitab, et kalleid laene kasutatakse üha enam toidu ja kodukulude tasumiseks.
Arvamused
  • 10.11.23, 23:38
Analüütik: elu Eestis on muutunud liiga kalliks
Kuigi Eesti inflatsioon on raugenud, peame toime tulema väga kõrgete hindadega ning ees ootav käibemaksu tõus seda olukorda ei paranda, kirjutab SEB majandusanalüütik Mihkel Nestor.
Kasulik
  • 08.10.23, 11:30
Üksikema tee võlasoost välja
Marge Ööbik on 37aastane üksikema, kellel on 15aastane poeg. Olles sattunud lumepallina järjest suureneva võlakoorma alla, otsustas Marge teha kannapöörde oma elus, et katkestada allakäiguspiraal. Praeguseks on ta vabanenud röövelliku intressiga tarbimislaenudest ning kasvatab oma 14 000 euroni jõudnud investeerimisportfelli.
Uudised
  • 26.10.21, 13:32
Naine võttis sugulaste nimel kopsaka kiirlaenu
Lääne-Virumaal elav naine võttis sugulaste teadmata viimaste nimel ligi 40 000 euro suuruse kiirlaenu.
  • ST
Sisuturundus
  • 04.11.24, 07:30
Selveri “Kuldne Kolmapäev” jõudis e-poodi ja laienes pensionipäevadele
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Lääne-Virumaa Uudised esilehele