Eestis ostab Bentley omale esindusest aastas keskmiselt 20 inimest. Nende müüki ei ole veel mõjutanud automaks või keerulisemat sorti aeg majanduses, vähemalt nii siinses Bentley esinduses mõista antakse.
Jalutan esindusse päeval, mil kõik väljaanded kurdavad kehva lumekoristuse üle – ka minul võttis luksusautode juurde pääsemisel väärikust vähemaks põlvini lumes kosserdamine. Katsu sa seejärel eneseteadlik ja -kindel olla, mida minu ettekujutuses uhke rätsepatööna tehtud auto ostma minek nõuaks.
Koledalt tänavalt avarasse autosalongi astudes on inglikoori kuulda küll.
Kogenud müügimees Kristjan Uuk asub galantselt asja kallale. „Kuhu te selle autoga kõige rohkem sõidaksite?“
„Oh, mul on raha nagu muda ja mul ei ole mäkerdavaid lapsi. Andke mulle auto, millega sõita pidevalt… Saaremaale.“ Nagu see oleks mingi Prantsuse Riviera. Sky is the limit.
Porsche 911 Turbo sai 50, Jeremy Clarksoni poolt maailma parimaks ristitud tee niisamuti. Ainult üks juubilar suudab täita kuulsusega kaasnevaid kõrgeid ootusi.
“Hea, kui naine omale juveele lubada saab, aga neid kinkigu ikkagi mees!” Julia Šandral on Eestis ainulaadne elukutse: ta on personaalne juveelipoodleja.
Kui palju te teate naisi, kelle unistuseks on elus läbi lüüa mehhaanikuna? Aga endine Lääne-Virumaa tüdruk just seda tahtis. Nüüdseks on saanud temast autodele iluteenust pakkuva Papa Aliferous Car Detailing juht.
15 aastat kestnud keskpankade rahapoliitika tagajärjel ei ole meil enam vabu kapitaliturge ning kogu globaalne majanduskasv tuleneb võlakoorma suurenemisest, mitte tootlikkuse kasvust. See jätkusuutmatu kasv lõpeb peagi väga suure kollapsiga, kirjutab Soome majandusteadlane Tuomas Malinen.