• 19.03.25, 11:07

Tapa–Narva raudteeliinil alustatakse ehitustöid 160 km/h saavutamiseks

AS Eesti Raudtee ja OÜ GoTrack sõlmisid 17,5 miljoni euro suuruse lepingu Tapa–Narva raudteeliini õgvenduste rajamiseks ja jaamade ümberehitamiseks. Raudteetööd on vajalikud, et luua eeldused piirkiiruse tõstmiseks kuni 160 km/h ning Tapa–Narva raudteeliini elektrifitseerimiseks.
Tapa–Narva liini moderniseerimine on raudtee-ehitaja jaoks tehniliselt nõudlik väljakutse.
  • Tapa–Narva liini moderniseerimine on raudtee-ehitaja jaoks tehniliselt nõudlik väljakutse. Foto: Andras Kralla
Ehitustööde mahus on kolm raudtee peatee õgvendust Tapa Kadrina, Püssi Kohtla ja Jõhvi Oru jaamavahedes ning raudtee kapitaalremont Soldina Narva jaamavahel.

Seotud lood

Uudised
  • 17.03.25, 12:16
Raudteeremont lööb jälle sõiduplaanid sassi
Alanud on suuremahuline raudtee ehitus- ja remontide periood, mis toob muudatusi terve aasta. Raasiku-Lagedi ja Tapa-Aegviidu vahel on üks peatee suletud ning algab ka Tamsalu-Jõgeva vaheline remont.
Uudised
  • 22.12.24, 06:00
Rakvere-Tallinn rongipileti hind teeb suurima tõusu
Veebruaris kerkib tipptundidel Rakvere-Tallinn liinil rongipileti hind 23%, mis on kõige suurem hinnatõus erinevatel Elroni liinidel.
Uudised
  • 05.01.25, 06:00
Arvestatav kokkuhoid: esimene Tapal ehitatud vedur sai loa teha liinivedusid ühe juhiga
Traditsiooniliselt on kaubaveos olnud veduri kabiinis korraga kaks töötajat – vedurijuht ja vedurijuhi abi. Operail oli esimene raudteekaubaveo ettevõte Eestis, kes alustas vanemate Ameerika veduritega tööd ühe juhiga, läinud aasta lõpus sai loa sõita ühe juhiga ka esimene Operaili enda ehitatud C30-M vedur.
Uudised
  • 16.01.25, 22:38
Tartu ettevõtjatele liikunud Operail hakkab uuesti varem keelatud vedusid tegema
Riigifirmast eraettevõtteks saades hakkas Operail uuesti tegelema Vene veoga, millest ta kaks aastat tagasi pidi valitsuse käsul loobuma.
  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.24, 10:55
Kuidas poliitikud ja keskpankurid on viinud meid kuristiku äärele
15 aastat kestnud keskpankade rahapoliitika tagajärjel ei ole meil enam vabu kapitaliturge ning kogu globaalne majanduskasv tuleneb võlakoorma suurenemisest, mitte tootlikkuse kasvust. See jätkusuutmatu kasv lõpeb peagi väga suure kollapsiga, kirjutab Soome majandusteadlane Tuomas Malinen.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Lääne-Virumaa Uudised esilehele