Toitlustusettevõtja Myrakas koos oma "kandilise sõbraga", mille saamislugu on sama kirev nagu Myraka käevarred. Foto: Valdo Ots
Ma ei taha kuidagimoodi väärikate majandusinimeste keskel hakata propageerima alkoholismi, aga olgem ausad – väga paljud head mõtted ja lõbusad seigad on ilmavalgust näinud just siis, kui mõnus vine on hallid ajurakud kergelt otuks rutjunud. Ei, ega palju koledat juhtub sedasi muidugi ka. Näiteks üks mu sõber ärkas rokkfestivalil jäkušottide loopimise järel võõras telgis selle peale, et ... ah, las ta jääb.
Mõnikord peab lapse juurest ära minema. Hinges piinad ja südames mure, siirdus noor toitlustusettevõtja ja Äripäeva kolumnist Üllar "Myrakas" Priks sinise mere ja kõrgete mägede poole ning jättis äri seniks partnerite kätte.
Märtsis toitlustusäriga alustanud Üllar "Myrakas" Priks sai teada, et moodsad urinaalid ei haisegi eriti palju hullemini kui teiste kauplejate telkides kärssav liha, ning nägi hulgaliselt ülespoole suunurkadega matsunud suid.
Rikkad kunded sõid Äripäeva kolumnisti Üllar "Myrakas" Priksi veganvõikusid, nagu homset poleks. Üks neist pidas järjekorras seisnud hordidele haaravaid kiidukõnesidki.
Äripäeva kolumnist Üllar "Myrakas" Priks põrkus juba ettevõtjatee alguses bürokraatiaga, mida ei saa loogilisuses küll süüdistada. Hoopis isevärki lugu on aga eneseväärikusega …
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.