Esmaspäevast muutuvad Elroni ida- ja lõunasuuna sõiduplaanid ning neljas Lääne-Virumaa peatuses muutuvad ka rongile minemise platvormid
- Järgmisest nädalast muutuvad rongide sõiduplaanid. Foto: Aivar Hundimägi
Muutuste põhjuseks on remonttööd Lagedi ja Ülemiste vahel ning m uudatused puudutavad Aegviidu, Narva, Rakvere, Tartu, Valga ja Koidula suunal reisijaid.
„Palume kindlasti igapäevastel sõitjatel sõiduplaan üle kontrollida, sest paljudel liinidel muutuvad rongide saabumis- ja väljumisajad,“ ütles Elroni kommunikatsioonijuht Kristo Mäe pressiteate vahendusel.
Kokku puudutavad sõiduplaanide muudatused 44 väljumist Tallinna ja Rakvere, Tartu, Narva, Koidula ning Valga vahel. “Saabumis- ja väljumisaegade muudatused toovad kaasa ka Tartu suunal mõningase sõiduaja vähenemise ja Narva suunal sõiduaja pikenemise kuni 11 minutit. Tartu–Valga ja Tartu–Koidula reiside puhul muutuvad vaid saabumis- ja väljumisajad,” lisas Mäe.
Tallinna–Aegviidu liini elektrirongide sõiduplaanis jaotuvad väljumised kehtiva sõiduplaaniga võrreldes ühtlasemalt ning enamike väljumiste intervall jääb 1–1,5 tunni vahele. Sõidu kestus ei muutu.
Järgmisel korral muutub remonttööde tõttu ida- ja lõunasuuna sõiduplaan 3. märtsil.
Muutuvad rongile mineku platvormid
Remonttööde tõttu muutuvad alates 27. jaanuarist neljas peatuses ka rongile minemise platvormid. Nelijärve, Jäneda ja Lehtse peatuses on Narva/Tartu suuna platvormid suletud ja kasutada saab vaid Tallinna suuna platvorme.
Tapa jaamas on 18. maini suletud Tartu suuna platvormid (3. ja 4 tee) ja Tallinna–Tartu/Valga/ Koidula rongid peatuvad Narva suuna platvormide ääres (1. ja 2. tee).
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Pühapäeval, 12. jaanuaril on reisirongiliiklus raudteel valitsevate raskete teeolude tõttu häiritud ja lõuna-, edela- ning idasuuna rongid hilinevad.
Sõiduplaan avaldatakse hiljemalt 15. detsembril
6. jaanuarist käivitub rongiühendus Talinna-Tartu-Riia ja Vilniuse vahel. Peatused on ka Tapal ja Tamsalus ning Vilniusesse jõudmiseks tuleb teha kaks ümberistumist.
Ajakava rongiühenduste tihendamiseks
Eesti raudteetaristu omanikud AS Eesti Raudtee ja AS Edelaraudtee valmistuvad tippkiiruse tõstmiseks raudteedel kuni 160 km/h, et reisirongid saaksid hakata pakkuma kiiremaid ühendusi regioonide vahel.
Tapa valla ettevõtluspäeval räägiti rohepesu ja ESG aruandluse kõrval ka raudteest ja kosmeetikast.
Kuula ka podcasti haridusest ja tööturust
Haridus on pikaajaline ja strateegiline investeering, millel on märkimisväärne mõju ühiskonna arengule, ettevõtluskeskkonnale ja inimeste elukvaliteedile.„Haridus ei ole kõikvõimas, kuid see on üks valdkondadest, kus saab inimesi kõige paremini aidata," ütleb Heldur Meerits, selgitades oma pühendumust haridusprojektidesse.