Saates “AI faktor” räägiti tehisaru kasutamisest klienditeekonna lihtsustamise juures ning uuriti, millal peaksid ettevõtted tehisaru lahendusi kaaluma.

- AI-koolitaja Kristo Peterson, saatejuht Mart Valner ja Elisa Eesti eraklientide üksuse juht Mailiis Ploomann jagasid soovitusi ja kogemusi tehisaru kasutamiseks. Foto: Andres Laanem
Saadet on võimalik kuulata järele ka Lääne-Virumaa Uudiste tellijatel. Podcast on lisatud artikli lõppu.
Saates ütles
Elisa Eesti erakliendi üksuse juht
Mailiis Ploomann, et Elisa on juba kaheksa aastat arendanud enda tehisaru kompetentsi. Eeldus oli enda jaoks väga selgelt läbi mõtestada, mis probleeme selle abil lahendada.
Elisa on rakendanud tehisaru näiteks selleks, et klientidele kiiremini vastata. "Tööturul ei olnud ühel hetkel piisavalt inimesi värvata. Me oleme nüüdseks jõudnud sinnamaani, et kõikidest sissetulevatest kontaktidest liigub kolmandik AI koondnime Annika käest läbi." sõnas Ploomann.
AI-koolitaja
Kristo Peterson lisas, et AI efektiivseks kasutamiseks on väga oluline see oma vajadustele vastavalt välja koolitada. "Ta aitab sul aru saada, kus sa oma ettevõttega oled, kuhu suunda võiks minna ja millega suurimat uut arengut luua," sõnas Peterson.
Saates räägime, mis on suurimad väljakutsed tehisaru väljaõpetamisel telefonikõnedest arusaamiseks ning kellele ikkagi oma andmeid usaldada. Lääne-Virumaa Uudiste tellijad saavad saadet endale sobival ajal mugavalt kuulata siit:
Tehisaru ei ole lahendus kui sa ei tea, mis on probleem
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Maailm on väga suure tehnoloogilise muutuse alguses, mida pole võimalik isegi ette kujutada, kommenteeris TalTechi tarkvarateaduse instituudi professor Tanel Tammet tehisaru tulekut.
"Köökides istuda ja inimestega rääkida" ‒ just nii sõnastab Jaan Tallinn oma investeeringute eesmärgi. Eesti üks rikkaimaid mehi ‒ võib-olla kõige rikkam ‒ on tõsiselt mures neurovõrkude ohtude pärast. Paradoksaalsel kombel just seetõttu panustab ta raha AI-ettevõtetesse.
Kui veel mõne aasta eest tundus tehisintellekt kui võõras tehnoloogiaime, siis täna kasutab seda suurem osa noori igapäevaselt ning tehisarust leitakse tuge ka koolitükkide lahendamisel.
"Digiturunduse praktikumi" saates tehti juttu sellest, kuidas väikeettevõtja saab tehisaru enda kasuks tööle panna. Juhtimis- ja meeskonnatöö treener ja ettevõtja Mats Soomre rääkis enda kogemusest tehisaru kasutamisel ja sellest, kui palju tal sellest kasu on olnud.
Kuula ka podcasti haridusest ja tööturust
Haridus on pikaajaline ja strateegiline investeering, millel on märkimisväärne mõju ühiskonna arengule, ettevõtluskeskkonnale ja inimeste elukvaliteedile.„Haridus ei ole kõikvõimas, kuid see on üks valdkondadest, kus saab inimesi kõige paremini aidata," ütleb Heldur Meerits, selgitades oma pühendumust haridusprojektidesse.