Lihatootja HKScani personalidirektor Relika Rohtoja rääkis, et HKScan ei jää lootma vaid riigi teavitusele, vaid näeb ise vaeva selle nimel, et üha suurem osa töötajatest end vaktsineeriks.
- HKScan teeb ise oma töötajatele vaktsineerimiskampaaniat. Foto: Kristjan Ojang
Rohtoja tõdes Äripäeva raadio hommikuprogrammis, et praeguseks on ettevõtte Rakvere tootmistehases vaktsineerimata veel alla 40 protsendi töötajatest, kelle veenmiseks teeb ettevõte pidevalt teavitustööd. Sealjuures lastakse ka oma töötajatel teistele eeskuju näidata ja selgitada, miks nad end vaktsineerisid.
Seotud lood
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.