Klicki juht: kliente käib vähe, raiskame iga päev vähemalt kaks tundi
Elektroonikapoe Klick Eesti juhatuse liige Kaire Koik selgitas, et kaubanduskeskused on õhtuti tühjad ning iga päev raisatakse igas keskuses tööaega kui ka muud ressurssi vähemalt kaks tundi.
Klick Eesti juhatuse liige rääkis, et kui esimese poolaasta numbrid olid kehvemad, siis teisel poolaastal on seis juba parem Foto: Andras Kralla
Klick Eesti juhatuse liigeKaire Koik tunnistab, et kaupmeeste olukord on raske majandusolukorra tõttu keeruline. "Kui ma vaatan igapäevaselt tarbija käitumist, siis ma näen, et õhtuti on poed tühjad ja me raiskame päevas keskmiselt kaks tundi inimeste tööaega," rääkis Koik.
Järgmisel aastal klientide ostujõud langeb või jääb samale tasemele ning üha rohkem ostjaid liigub discounteritesse, ütles OG Elektra omanik Oleg Gross. Ta kinnitas, et plaan on edasi laieneda, ent e-kaubandust viljeleda ei plaani.
Kuidas toetada gümnaasiumiõpilase tehnikahuvi ja millest panna talle kokku praktiline tööriistakast esimesteks katsetusteks elektroonika vallas, rääkis Tallinna tehnikaülikooli (TalTech) vilistlane ja mitmekülgse töökogemusega elektroonikainsener Indrek Keskküla.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.