• 04.12.24, 15:21

Klicki juht: kliente käib vähe, raiskame iga päev vähemalt kaks tundi

Elektroonikapoe Klick Eesti juhatuse liige Kaire Koik selgitas, et kaubanduskeskused on õhtuti tühjad ning iga päev raisatakse igas keskuses tööaega kui ka muud ressurssi vähemalt kaks tundi.
Klick Eesti juhatuse liige rääkis, et kui esimese poolaasta numbrid olid kehvemad, siis teisel poolaastal on seis juba parem
  • Klick Eesti juhatuse liige rääkis, et kui esimese poolaasta numbrid olid kehvemad, siis teisel poolaastal on seis juba parem Foto: Andras Kralla
Klick Eesti juhatuse liige Kaire Koik tunnistab, et kaupmeeste olukord on raske majandusolukorra tõttu keeruline. "Kui ma vaatan igapäevaselt tarbija käitumist, siis ma näen, et õhtuti on poed tühjad ja me raiskame päevas keskmiselt kaks tundi inimeste tööaega," rääkis Koik.

Seotud lood

Uudised
  • 27.09.24, 17:15
Oleg Gross: oleme e-poeta palju kasumlikumad
Järgmisel aastal klientide ostujõud langeb või jääb samale tasemele ning üha rohkem ostjaid liigub discounteritesse, ütles OG Elektra omanik Oleg Gross. Ta kinnitas, et plaan on edasi laieneda, ent e-kaubandust viljeleda ei plaani.
Uudised
  • 28.04.23, 00:30
Kauplusi sulgev Expert Eesti koondab töötajaid ka Lääne-Virumaal
Põhjakeskuses koduelektroonikat müüv kaupluskett Expert Eesti koondab osade poodide sulgemise tõttu 13 inimest, kellest 6 töötavad Lääne-Virumaal.
Uudised
  • 09.08.23, 10:23
Kodumasinate poodide käive on langenud viiendiku: „Kahjuks peab ärile peale maksma“
Elektroonika ja kodumasinate müüjad peavad silmitsi seisma käibe langusega ning poodidel ei jää muud üle, kui kahjum vastu võtta.
Kasulik
  • 01.12.23, 23:08
Lääne-Virumaalt pärit tippinsener annab nõu: tööriistakast algajale elektroonikule
Soovitused lapsevanemale
Kuidas toetada gümnaasiumiõpilase tehnikahuvi ja millest panna talle kokku praktiline tööriistakast esimesteks katsetusteks elektroonika vallas, rääkis Tallinna tehnikaülikooli (TalTech) vilistlane ja mitmekülgse töökogemusega elektroonikainsener Indrek Keskküla.
  • ST
Sisuturundus
  • 04.11.24, 07:30
Selveri “Kuldne Kolmapäev” jõudis e-poodi ja laienes pensionipäevadele
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Lääne-Virumaa Uudised esilehele