Maakonna omavalitsusjuhtidega kohtunud Omniva juhatuse esimees Mart Mägi nentis, et riiklik postiettevõte peab pöörama uue lehekülje teenuse kvaliteedis. „Praegusel hetkel see lihtsalt ei vasta klientide vajadustele,“ põhjendas ta.
- Omniva juhatuse esimees Mart Mägi. Foto: Andras Kralla
Mart Mägi rääkis, et postiteenus on ajas väga palju muutunud ning praegu saadab näiteks iga eestimaalane kesmiselt vaid ühe kirja aastas, pakkide saatmine kasvab aga hirmuäratava kiirusega.
„Universaalne postiteenus moodustab Omniva käibest vaid alla kümne protsendi,“ lausus Omniva juht. Universaalne postiteenus tähendab seaduse mõistes kirjade ja postipakkide (ehk siis postiasutuse vahendusel teele pandud, mitte kusagilt tellitud pakkide) ning perioodika kohale toimetamist.
Kui seni kehtinud regulatsiooni kohaselt pidi Eestis olema 215 postiasutust ehk postkontorit või postipunkti, mis on avatud vähemalt kaks tundi päevas, siis riigi poolt kehtestatud uus kord nii jäikasid piiranguid ei sea.
Seotud lood
Edaspidi puuduvad riigil igasugused ootused Eesti Postile selles osas, kus peaks Eestis olema postkontoreid, kui ligipääs pakiautomaatidele või liikuvatele postkontoritele on tagatud.
Omniva võttis enda pakiautomaadivõrgus kasutusele uue lahenduse, millega saab ühe inimese mitu tellitud pakki ladustada ühte pakiautomaadi kappi. Uuenduse tulemusel pakkide tarneaeg ei pikene.
November on ostupühade kuu, mis on just viimastel aastatel pakiteenustes peaaegu võrreldav jõuludega. Omniva palub inimestel esimesel võimalusel pakile järele minna, et rohkem pakke jõuaks kiiremini tellijateni.
Omniva avab veel detsembris Lääne-Virumaal kaks uut pakiauotmaati. Ka Smartpost otsib aktiivselt laienemisvõimalusi, sest näiteks Rakveres töötavad nende automaadid suure koormusega.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.