Kõik me teame lainelise pinnaga ahjusid, millest lapsena oli vanaema-vanaisa pool olles mõnus sõrmedega üle libistada. Samuti on mõned meist märganud erakordselt hästi säilinud kakskeelseid tänavasilte, ehkki võib arvata, et isegi uuemad neist on paigaldatud nüüdseks enam kui 30 aastat tagasi.
- Vasakult: Allar Sekk, Aivar Sekk, Varje Sekk, Marje Märtsin Foto: Erakogu
Neid kahte seob aga fakt, et mõlemad on toodetud Rakveres ja toodetakse endiselt. Silte küll vähem, kuid lainelised ahjukestad lähevad endiselt kui soojad saiad.
Jaama tänaval asuv Küttesalong OÜ, kust paljud kuulsad ahjud pärit, jõudis
Äripäeva koostatud perefirmade TOPis meie maakonna omadest kõige kõrgemale kohale, platseerudes rittapandud 140 ettevõtte hulgas 13. kohal.
Ettevõtte, mis pakub erinevaid küttelahendusi tellimisest paigalduse ja hoolduseni, asutas Aivar Sekk kümme aastat tagasi, kuid tegelikult on mehel ka teine firma ja need kaks on omavahel tihedalt seotud. Lugu ise algas aga veelgi varem, 2004 aastal.
„Ehitasin perele maja ja kui tuli aeg esimest korda korstnat pühkida, selgus, et siinkandis ei olegi korstnapühkijat,“ meenutas Sekk tollast nõutust. Õnneks leidis ta ajalehest kuulutuse korstnapühkijakursuse kohta ja otsustas osaleda. „Kursus ise kestis kaks nädalat ja seal sain selgeks tööriistade liigutamise, aga kogu süsteemi jagamiseks kulus ikka kaks aastat,“ märkis Sekk. Sealt edasi läks kõik täpselt tekkinud vajadustele vastavalt.
Seotud lood
Tarvo ja Ann Lõhmusele kuuluv Pomemet lõpetas eelmise aasta rekordilise käibega ning kasvatas ka kasumit ja jagas omanikele heldelt dividende.
Võidu noppis ukrainlane
Meie maakonnas on 42 ettevõtet, kes on kolm aastat järjest suutnud käivet ja kasumit 50% kasvatada.
Äripäeva koostatud pereettevõtete TOPi 125 parima hulka pääsesid kuus Lääne-Virumaa firmat, kelle tegevusaladest ja saavutustest arvudes oli juttu artiklis Virumaa parim perefirma maksis kopsaka dividendi.
Aastakümneid ettevõtteid üles ehitanud ärimehed mõtisklevad, mida oma elutöödega peale hakata, kui enam ise nendega tegeleda ei jaksa või ei jõua.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.